Jump to content

help :S

Recommended Posts

Geplaatst:

eej

Ik heb SA cam hack gedwonload en er zit een exe bij als ik di eopen krijg ik een klein schermpje met 2 dinegen erp nu me vraag ik snap niet hoe ik hem, kan laten werken help me

Geplaatst:

Dat is niet zo moeilijk. Sla de cam hack in een willekeurige map op. Open nu het programmaatje, dan krijg je dus dat kleine schermpje. Start nu GTA San Andreas op. Nu druk je op num * om de camera hack aan te zetten. Met de v toets kun je verschillende camerastandpunten kiezen. Verder heb je nog heel veel andere functies, zoals 'free look'. In de readme van de cam hack kun je alle toetsen vinden waarmee je de functies kunt bedienen. Dit soort functies zoals 'free look' kun je het beste gewoon allemaal een keer uitproberen. :)

Veel plezier met je cam hack!

Geplaatst:
Dat is niet zo moeilijk. Sla de cam hack in een willekeurige map op. Open nu het programmaatje, dan krijg je dus dat kleine schermpje. Start nu GTA San Andreas op. Nu druk je op num * om de camera hack aan te zetten. Met de v toets kun je verschillende camerastandpunten kiezen. Verder heb je nog heel veel andere functies, zoals 'free look'. In de readme van de cam hack kun je alle toetsen vinden waarmee je de functies kunt bedienen. Dit soort functies zoals 'free look' kun je het beste gewoon allemaal een keer uitproberen. :)

Veel plezier met je cam hack!

Is dat sterretkje * ook in het spel shift 8???

Geplaatst:

Simpel antwoord: Nee...

hoe dan??

Flying Dutchman zei het al in zijn post, het sterretje dat je moet gebruiken is die op het zogenaamde numpad. De meeste toetsenborden hebben dat, het zijn de nummers + wat extra toetsen op de rechterkant van het toetsenbord. alhier een plaatje van hoe het eruit ziet. Zie het sterretje tussen de / en de -.

Heb je een laptop, dan heb je hoogstwaarschijnlijk niet de beschikking over deze toetsen, simpelweg omdat het er niet goed in past. In dat geval denk ik dat je de toetsen wel aan zou kunnen passen, maar daar heb ik geen verstand van.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...