Tim Geplaatst: 10 november 2003 Rapport Geplaatst: 10 november 2003 Weet je wat ik nou zo stom vind aan GTA 2 dater in het spel geen motors in voor komen hoewel in GTA 1 wel, en GTA 1 is nog wel een oudere versie dan GTA 2 Reageren
Marius Geplaatst: 10 november 2003 Rapport Geplaatst: 10 november 2003 Ja, misschien omdat ze te weinig tijd hadden of dat GTA 2 zich eerder afspeeld toen er nog geen motoren waren? Reageren
Tim Geplaatst: 10 november 2003 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2003 Nee,GTA speeld zich niet eerder af, sterker nog in de toekomst (maja vliegende auto's en co een bietje te sterk) maar ik heb het wel ergens gehoort Reageren
Marius Geplaatst: 10 november 2003 Rapport Geplaatst: 10 november 2003 Nou ja misschien vonden ze het gewoon niet passen. Reageren
Tim Geplaatst: 11 november 2003 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2003 Mja Laat maar, trouwens hoe moet je eigenlijk saven in GTA 2 dat lukt niet vanaf het menu, en ikkan de toets ook niet vinden. Reageren
Marius Geplaatst: 11 november 2003 Rapport Geplaatst: 11 november 2003 Je moet naar het begin punt gaan waar je startte in dat level en dan kan je daar saven je moet er alleen wel 50.000 dollar voor betalen. Reageren
Joriz Geplaatst: 11 november 2003 Rapport Geplaatst: 11 november 2003 Ja, dat is correct in het kerk gebouw daar kan je je status opslaan om later weer verder te gaan. Het kost je echter wel wat. Reageren
Marius Geplaatst: 11 november 2003 Rapport Geplaatst: 11 november 2003 Ja, als je geen huizen kan kopen dan maar betalen om te saven. Reageren
rwesterh Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Geplaatst: 25 december 2003 Gepost door Joriz. Ja, dat is correct in het kerk gebouw daar kan je je status opslaan om later weer verder te gaan. Als je de saveplek (De Kerk dus) niet kan vinden, moet je in een "TV-VAN" Klimmen. De "radar" di er bovenop zit, wijst naar de plek waar de kerk staat... Reageren
JustMarcelNL Geplaatst: 13 januari 2004 Rapport Geplaatst: 13 januari 2004 :o weet je wat ik nou egt dom vind gta 1 is ouder dan gta 2 maar in gta 2 kommen geen motors voor en in gta 1 wel das nou egt dom ik vind dat het andersom had moeten zijn man :angry: Reageren
Tim Geplaatst: 15 januari 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2004 :o weet je wat ik nou egt dom vind gta 1 is ouder dan gta 2 maar in gta 2 kommen geen motors voor en in gta 1 wel das nou egt dom ik vind dat het andersom had moeten zijn man :angry: IK ook, ik snap er geen bal van :angry: , mmm het is niet goed afgewerkt, misschien hadden ze er gee zin in, of vinden ze het niet passen Reageren
Joriz Geplaatst: 15 januari 2004 Rapport Geplaatst: 15 januari 2004 GTA2 speelt zich af in de toekomst! Het hele spel speelt zich af tussen allemaal gekke gangs Motors zijn dan allang uitgestorven! :lol: Reageren
Tim Geplaatst: 20 januari 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2004 GTA2 speelt zich af in de toekomst!Het hele spel speelt zich af tussen allemaal gekke gangs Motors zijn dan allang uitgestorven! :lol: Dat wil toch nix zeggen :angry: een motor is bijna hetzelfde als een auto,met een moter, Alleen heeft een motor twee wielen, anders zullen er wel futuristische motors zijn, en ze kunnen daar nog lang niet uitgestorven zijn, want GTA2 ziet er niet uit als een futuristische stad :lol: naja dat wil nog steeds niets zeggen, maar ik denk zo <_< Reageren
raarmeisje Geplaatst: 20 januari 2004 Rapport Geplaatst: 20 januari 2004 weet er misschien iemand waar ik een plattegrond van GTA 2 kan vinden? Reageren
Don Falcone Geplaatst: 20 januari 2004 Rapport Geplaatst: 20 januari 2004 jah: .. Kwist helemaal niet dat gta 2 in de toekomst af speelde :o Edit door Joriz: Graag geen onzin posten Mr vercetti Beste raarmeisje We zullen onze GTA2 plattegronden uit ons LAN opvissen en het zo snel mogelijk op GTAgames.nl plaatsen (duurt denk nog effe omdat we nu eerst andere prioriteiten hebben) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.