Bridgeman Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Hey wat dacht je van de bikers onder ons? Die crossen met motors. En GTA2 is geen slechte game, maar erg zwakjes uitgedrukt vergeleken met Vice City. (GTA3 vind ik ook een redelijke shitgame) in GTA1 zitten wel motoren (moet je niet vragen welke maar ze zitten erin) en in GTA2 weer niet en in GTA3 ook niet en in GTA VC weer wel... Grand Theft Auto is alleen een naam om de kracht uit te drukken, anders kan je er net zo goed ook geen boten en helikopters indouwen want het is toch geen Grand Theft Boat of Grand Theft Helicopter <_< Reageren
.-*Gtagamer*-. Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Of Grand Theft Skimmer Reageren
Bridgeman Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Ja maar ik bedoel maar weet je je weet toch ik vind crossen op een brommer of scooter ook kicken, ik doe het nog liever dan met wagens karren. Reageren
BinKs Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 Heb je gelijk in.. Maar dan nog =) kvind het gezeik om motors onzin Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Iemand zei dat er in GTA 2 een motor zat waar zit die? ziet ie er trouwens wel in? trouwens een gast uit me klas zei dat Reageren
maarte41 Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 In gta2 zit geen motor, maar in gta1 wel, misschien bedoelde hij dat. Reageren
need my speed Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 In GTA1 rijden er Motor's rond ja, niet in GTA2. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 jah misschien zal dat het zijn :'D Reageren
Lantyz Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Op WikiGTA vind je alle wagens van GTA2. Zoals je ziet zit er geen motor tussen. Tussen de voertuigen van Grand Theft Auto zitten, zoals gezegd, wel twee motors. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ok bedankt :'D nu kan ik het hem zeggen dat ie liegt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.