Jump to content

signature maken met photoshop CS2


dumble

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb nog nooit gewerkt met photoshop CS2. Ik heb het wel geinstalleerd (een nederlandse versie) omdat ik graag een signature wil maken. Ik had gehoord dat dat wel kon met photoshop. Ik heb zo ongeveer we in gedachte wat ik wil maken ik zou alleen niet weten hoe ik het moet doen :puh:. Ik wil het wel graag zelf leren. Ik kan hier op het forum alleeen engelstalige tuts vinden van photoshop om sigs te maken. Kan iemand mij mss in het nederlands uit legge hoe dit in z'n werking gaat. Ik kom namelijk niet verder als dit ongeveer:

capture1812007203430ig9.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk ===>hier<=== even, alle tutorials van A tot Z die hier op het forum staan. Over het algemeen zijn de meeste in het Nederlands, met duidelijke plaatjes erbij zodat je weet waar je wat moet instellen.

Succes! :cya:

het nadeel is dat bij al die tuts engelse benamingen worden gebruikt. Bijvoorbeeld gebruik de brush tool > en waar the *** kan ik dat vinden dan? In het nederlands heet dat denk ik allemaal anders want ik kan serieus bijna nix terug vinden..> :bonk:

Gebruikt dan niemand een nederlandse PhotoShop? :? Mss kan ik dan maar beter de engelse versie instaleren.. :duh:

greetz>dumble

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk ===>hier<=== even, alle tutorials van A tot Z die hier op het forum staan. Over het algemeen zijn de meeste in het Nederlands, met duidelijke plaatjes erbij zodat je weet waar je wat moet instellen.

Succes! :cya:

het nadeel is dat bij al die tuts engelse benamingen worden gebruikt. Bijvoorbeeld gebruik de brush tool > en waar the *** kan ik dat vinden dan? In het nederlands heet dat denk ik allemaal anders want ik kan serieus bijna nix terug vinden..> :bonk:

Gebruikt dan niemand een nederlandse PhotoShop? :? Mss kan ik dan maar beter de engelse versie instaleren.. :duh:

greetz>dumble

Dat lijkt me ook het best. Het aantal tutorials waarbij de Nederlandse versie van Photoshop wordt gebruikt is erg schaars. Op de site van Adobe kan je natuurlijk ook de Engelse variant vinden. Je kan hier een trail van 30 dagen downloaden. Probeer hem te vergelijken met je Nederlandse, en schrijf de begrippen bijvoorbeeld op een blaadje. Overigens is registratie voor de trial wel verplicht, maar dat is zo gepiept.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt me ook het best. Het aantal tutorials waarbij de Nederlandse versie van Photoshop wordt gebruikt is erg schaars. Op de site van Adobe kan je natuurlijk ook de Engelse variant vinden. Je kan hier een trail van 30 dagen downloaden. Probeer hem te vergelijken met je Nederlandse, en schrijf de begrippen bijvoorbeeld op een blaadje. Overigens is registratie voor de trial wel verplicht, maar dat is zo gepiept.

Hmm.. dan download ik de engelse versie maar. Mag ik vragen wat de rede is waarom jullie geen nederlandse photoshops gebruike dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt me ook het best. Het aantal tutorials waarbij de Nederlandse versie van Photoshop wordt gebruikt is erg schaars. Op de site van Adobe kan je natuurlijk ook de Engelse variant vinden. Je kan hier een trail van 30 dagen downloaden. Probeer hem te vergelijken met je Nederlandse, en schrijf de begrippen bijvoorbeeld op een blaadje. Overigens is registratie voor de trial wel verplicht, maar dat is zo gepiept.

Hmm.. dan download ik de engelse versie maar. Mag ik vragen wat de rede is waarom jullie geen nederlandse photoshops gebruike dan?

Daar is vrees ik geen echte reden voor. Bijna iedereen hier haalt Photoshop van de site van Adobe, en daar kan je enkel een Engelse versie downloaden. Tenzij je waarschijnlijk naar de Nederlandse site gaat. Verder zou dit een logische reden kunnen zijn; er zijn meer en beter tutorials in de Engelse versie.

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn meer en beter tutorials in de Engelse versie.

reden te meer om goede nederlandse tuts te maken, jullie kunnen het allemaal goed, dus waarom niet :engel: ? Jullie maken ze btw al in het nederlands alleen jullie gebruiken de engelse benamingen..

greetz.>dumble

ps. engelse photoshop CS2 is aan het binnestromen. 8)

Bewerkt: door dumble
Link to comment
Delen op andere websites

De meeste mensen hebben Photoshop in het Engels omdat je dan ook Engelse(de beste en de meeste) tuts kan volgen. De mensen die dan ook tuts gaan maken, hebben dan de Engelse PS en gebruiken ook hierbij de Engelse termen. We hebben dus te maken met een soort van domino effect waarbij de Engelse PS zodanig ingeburgerd is dat deze ook bij toekomste PSer's op de PC zal staan.

Hoewel je de Engelse PS nu hebt(30-dagen trial) ben ik best bereid om wat tuts die ik heb gemaakt de veranderen en daar de Nederlandse termen te gebruiken, verwacht er een paar dan in het weekend. Verder kan ik me herrineren dat er ooit een topic was waarin iemand vroeg naar taalpakketen voor PS, toen had Froop ze met google gevonden. Mischien moet je 't hem eens vragen?

>Stuur Froop een PM<

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is misschien beter, ik heb zelf ook al naar language packs gezocht. Maar ik kan alleen nederlandse vinden. Ik zal froop een pm sturen :cya:

greetz.>dumble

ps. Mijn NL photoshopCS2 is geen trial..

EDIT: pm verstuurd ;)

Bewerkt: door dumble
Link to comment
Delen op andere websites

Na mijn weten kan je als je de installatie start uit talen kiezen bij CS2.

Ik heb zelf ook laatst CS2 Gekocht en ik kon uit heel veel talen kiezen.

Als het goed is moet er ook een multipack lanuage pack inzitten.

Of je moet hem natuurlijk iligaal hebben. Daar help ik je niet mee.

--- 8)

Offtopic

Misschien een bump maar beter dan een nieuw topic hiervoor.

En het kan ook nog best wel nuttig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...