Jump to content

Zeroing in


Justin8

Recommended Posts

Het lukt me maar niet. Die vrouw blijft altijd in die auto zitten, heeft iemand tips??

Ik heb een tip waarin ik de missie altijd in één keer haal. Hij is alleen wel wat lastig. Zodra je start moet je direct de route weten tot aan Zero zijn shop. Als je daar bent rijdt je het gras op, als het goed is moet de auto vlakbij je rijden. De auto zal op den duur rechts afslaan, jij rijdt dan over het honkbalveld tegen de zijkant van de auto. Ik laag het wat moeilijk en vaag uit, maar ik zal er gauw een filmpje van maken als dat wil.

Edit: Ik was even vergeten dat GTA het op dit moment niet doet. Je moet sowieso de P.I.T. Maneuver gebruiken, dus een harde tik tegen de zijkant van de auto. Als je dit goed doet zal de vrouw uitstappen.

Slome Typhoon toch. :D

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Het lukt me maar niet. Die vrouw blijft altijd in die auto zitten, heeft iemand tips??

Het is eigenlijk niet heel moeilijk, je moet haar in het begin gewoon snel achterna rijden. Als je een beetje door rijd krijg je haar bij het rechte stuk van de 6 - 7 signaal wel te pakken. Je moet nu dicht bij de auto gaan rijden, daarna gebruik je de P.I.T. techniek, deze heb je bij de Driving School hebt geleerd, je moet dus tegen de zijkant van haar auto beuken en haar dan tegen de muur aantikken, blijf dus de hele tijd met je auto tegen haar aan. Zet haar auto dus tegen de kant en dan kan je de auto makkelijk stelen. Ik hoop dat het lukt, rij voorzichtig maar snel en gebruik de P.I.T techniek goed, probeer hem anders nog eens bij de rijschool.

Succes :)

Slome Bling toch :D

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Het lukt me maar niet. Die vrouw blijft altijd in die auto zitten, heeft iemand tips??

Herinner je je de challenge "P.I.T. Maneuver" van de Driving School nog? Bij deze challenge was het de bedoeling dat je de politieauto 180º laat draaien, en dus de neus van de wagen in de tegenovergestelde richting laat komen. Ditzelfde moet je dus ook doen bij de missie "Zeroing In". Ga dus naast haar auto rijden en ram vervolgens tegen de achterkant (vanaf de zijkant). Oefen een paar keer, en ten slotte lukt het je wel. Indien je San Andreas voor de PC hebt, kun je je savegame ook altijd nog aanvragen in het "Savegame Aanvraag" fora.

{Edit} Slome uhm... Nja, niemand is slomer dan mij. :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...