Jump to content

[SA|OV] Handleiding voor IMG-Tool 2.0.


Flying Dutchman

Recommended Posts

  • Reacties 425
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    36

  • Ghost_Rider

    29

  • Beagle

    18

  • K.O.

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet niet precies wat je verkeerd hebt gedaan. Je kunt zo veel verkeerd doen bij het installeren van mods. Een gebouw installeren is op zich niet zo moeilijk. Volg gewoon de stappen 1 t/m 7 Lees die stappen aandachtig. Vooral stap 7 (Rebuild Archive) is belangrijk.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

hey hey (een groentje hier)

Ik heb mooi de read-me's gevolgd om een nieuwe wagen te verkrijgen en heb dus een aantal bestander gewijzigd. Dit zijn de stappen die ik volgde:

* eerst heb ik de .txd bestanden gewijzigd (met img tool 2.0)

* dan de .dff 's (idem met img tool 2.0)

* dan heb ik beiden "rebuild archive" gedaan (img tool 2.0)

* daarna een aantal code's in de map data (met noteblock/kladblok)

ik zie niet goed wat ik mis gedaan heb. ik zie nu enkel de wagen die ik wou veranderen (manana en infernus) als iets veranderde wagens (niet veel) en wit. Zij zouden een bugatti diablo en een audi tt roadster moeten worden.

Mijn cola trock (alias de yankee) zie ik wel nog rood, maar een half affiche aan de zijkant in de hoek gedrukt.

Kan iemand mij verder helpen?

greetz en bedankt

(ps goeie tutorial!)

Link to comment
Delen op andere websites

hey hey (een groentje hier)

Ik heb mooi de read-me's gevolgd om een nieuwe wagen te verkrijgen en heb dus een aantal bestander gewijzigd. Dit zijn de stappen die ik volgde:

* eerst heb ik de .txd bestanden gewijzigd (met img tool 2.0)

* dan de .dff 's (idem met img tool 2.0)

* dan heb ik beiden "rebuild archive" gedaan (img tool 2.0)

* daarna een aantal code's in de map data (met noteblock/kladblok)

ik zie niet goed wat ik mis gedaan heb. ik zie nu enkel de wagen die ik wou veranderen (manana en infernus) als iets veranderde wagens (niet veel) en wit. Zij zouden een bugatti diablo en een audi tt roadster moeten worden.

Mijn cola trock (alias de yankee) zie ik wel nog rood, maar een half affiche aan de zijkant in de hoek gedrukt.

Kan iemand mij verder helpen?

greetz en bedankt

(ps goeie tutorial!)

Ik zou als ik jou was alles weer deïnstalleren, dus alle overschreden bestanden weer vervangen voor de originele bestanden. En dan zou ik als ik jou was de San Andreas Mod Installer downloaden. Geloof me, dat bespaart je heel wat problemen. Met de Mod Installer wordt alles automatisch geïnstalleerd, je hebt er amper omkijken na en er kan weinig mis gaan, dit in tegenstelling tot de IMG Tool. Vergeten back-ups te maken? Vraag hier de originele bestanden weer aan. Download overigens de Mod Installer hier.

Link to comment
Delen op andere websites

dus de SA mod. werkt ook voor GTA 3?

alvast dikke merci!

Nee, mods voor San Andreas kunnen niet in GTA III of in Vice City, en andersom kan ook niet. Dit komt omdat San Andreas met een geadvanceerder systeem werkt, met beter reflectie en dergelijke. Je kunt wel auto's uit Vice City in GTA III zetten en andersom zonder dat je problemen krijgt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil het wel doen maar img toolversie 2 krijg ik niet gedounlod van gta garage (eigelijk niks van die site)

want hij zegt dat die site niet beschikbaar is of niet gevonden

dus weet iemand waar je img tool v2 kan dowloden

en werkt ie ook voor gta vice city

Bewerkt: door gansdar
Link to comment
Delen op andere websites

dus ben ik er dan iets mee?

ik heb een aantal auto's staan (hell no idea of dat voor gta3 is of SA).

Ik heb gta 3 en geen andreas

ty!

En ik maar denken dat je hem San Andreas had. Maar goed, ik adviseer je wel even alle bestanden terug te zetten. Daarna weer met een schone lei beginnen, deze keer ook met een Mod Installer, maar dan één voor GTA III die ik heb gevonden. De Mod Installer werkt zowel op Vice City als op III dus dat moet geen problemen opleveren. Wel problemen, dan kan je hier aan de bel trekken. Download hem hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Tis in orde!

Ik heb ook ondertussen al eentje gevonden (zo'n mod installer), misschien wel dezelfde.

Hij kan niet alle auto's vinden, maar wel behoorlijk veel.. (zowel .zip als .rar als gewone files, za-lig!)

toch dikke merci!

En nu heb ik eindelijk de mini's die ik wou! (nu nog een paar volvo's...)

Ik heb wel problemen met van het net gedownloade save games. (loopt vast) Ik ga het nu nog eens proberen en hopen dat het verleden tijd is...

(oja, ik heb alles ge-uninstalled en dan alles op nieuw geïnstaleerd, en alles dubbel gemaakt (snapte die back-up toestand niet zo)

thanks for the help!

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil het wel doen maar img toolversie 2 krijg ik niet gedounlod van gta garage (eigelijk niks van die site)

want hij zegt dat die site niet beschikbaar is of niet gevonden

dus weet iemand waar je img tool v2 kan dowloden

en werkt ie ook voor gta vice city

Het zou fijn zijn als je in het vervolg heel simpel google zou gebruiken want ik ben er zeker van dat je daarmee ook een prima resultaat had verkregen. De IMG Tool V2 download je bijvoorbeeld hier van Filefront. Het is inderdaad ook mogelijk om auto's en overige voertuigen te vervangen in GTA : Vice City maar hiervoor is de Tutorial niet gemaakt, er staat namelijk Handleiding (auto)mods installeren voor GTA San Andreas. In GTA VC werkt heb ongeveer hetzelfde maar natuurlijk zijn hier andere folders en nog wat wijzigingen. Veel succes ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

elker keer als ik GTA3.img wil openen krijg ik steed deze foutmelding:

untitledfouteo1.png

Hoe kan ik dit oplossen (ik hbe V2 en hb al gepatched ;))

EDIT: dit was nog met 1.3 hb nu 2.0 die werkt wel ;)

Bewerkt: door Bakkertje
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, daar ligt het niet aan. Dat kladblok e.d. heeft te maken met de ophanging, motorvermogen, kleuren e.d. Dat je je mod niet ziet kan er ook aan liggen dat je die bepaalde auto niet tegenkomt. Wat heb je precies (proberen te) veranderen? Als je dat even zegt, kan ik je beter helpen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...