Jump to content

ff een vraagie


60

Recommended Posts

hallo mensen ik heb even een vraagje over gta liberty city stories ik heb hem op de ps2: hoe kom ik aan een helicopet (maverik enz.) ik wil ze heel graag hebben ik bedoel niet in mijn gerage maar zo met cheatdefice (ik kan dat niet maar ik weet dat je er voertuigen me kan spouwnen) ik wil niet dat mijn spel dan naar de klootjes gaan.... :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

dat lukt volgens mij helemaal niet met de ps2 :N

het kan wel alleen het is niet zo 1.2.3. makkelijk te krijgen want het is alleen op internet en in sommige tweedehands shop te krijgen: het heet Action Replay Max oftewel Armax ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk.

Als je een Maverick wil hebben heb je een progamma nodig, zodat je dingen zoals een helikopter erin kan zetten, in GTA Liberty City Stories dus. Maar dit soort progammaatje is moeilijk te krijgen, het is namelijk een soort mod-progammaatje op een CD-ROM. Verder is er geen helicopter te vinden in Liberty City Stories, dus ik zal je moeten teleurstellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk.

Als je een Maverick wil hebben heb je een progamma nodig, zodat je dingen zoals een helikopter erin kan zetten, in GTA Liberty City Stories dus. Maar dit soort progammaatje is moeilijk te krijgen, het is namelijk een soort mod-progammaatje op een CD-ROM. Verder is er geen helicopter te vinden in Liberty City Stories, dus ik zal je moeten teleurstellen.

Nou, er is wel een veelbesproken manier:

Weetje: Normaalgezien kan je niet vliegen zonder de CheatDevice in GTA Liberty City Stories maar met een trucje kan dat wel. De heli van Massimo zal landen op het dak in Chinatown. Je moet dan naar boven en zodra je in de gele marker stapt zal hij wegvliegen. Met een PCJ-600 kan je door de gele marker rijden zonder dat er iets gebeurd. Probeer de PCJ-600 op het dak te krijgen. Eens dit je gelukt is, loop dan naar de helikopter en stap in. Met stijg je op. Je kan echter niet zo hoog vliegen als wanneer je de CheatDevice gebruikt. Je kan ook niet zo ver vliegen. Op een bepaald moment ontploft de heli gewoon. Je kan dus enkel boven Chinatown vliegen.

Bron: WikiGTA

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, er is wel een veelbesproken manier:

ja maar die kan je alleeen in chinatown gebruiken en alleen maar op een bepaalt hoogte, ik bendoel gewoon vliegen zonder die hoogte en overll waar je maar wil.

Natuurlijk. Dan zul je toch echt de Armax moeten aanschaffen ;). Hier wat meer info over de Armax. Als je niet zo goed Engels kan, zeg het dan en dan vertaal ik het wel voor je :). Hopelijk heb je hier wat aan.

Link to comment
Delen op andere websites

maar van te veel modden gaat net als cheaten je spel kapot...

ik zou er nooit aan beginnen, maar je moet afwegen wat je het beste lijkt.

een maverick of hééééél misschien je spel kapot.

ik doe zo overdreven bij de heel omdat het bijna nooit door 1 cheat of mod kapot gaat.

alleen je moet het niet te vaak doen, want dan heb je een steeds grotere kans.

ps: er zijn bij mij al 2 spellen stuk door cheaten, dus ik doe dat nooit meer en ik raad het anderen ook af.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...