Jump to content

Zero en andere


michaelfivez

Recommended Posts

Ik spele het spel zonder codes en heb ene paar vragen over moeilijke missies: Heeft iemand typs om die race in Los Santos te kunnen winnen en tips om Zero Mission waarbij je hem moet laten rijden door obstakels weg te halen en tanks te laten exploderen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik spele het spel zonder codes en heb ene paar vragen over moeilijke missies: Heeft iemand typs om die race in Los Santos te kunnen winnen en tips om Zero Mission waarbij je hem moet laten rijden door obstakels weg te halen en tanks te laten exploderen?
Tips voor de missies van Zero zijn, zoals voor bijna alle missies van GTA, te vinden op WikiGTA. De missie waar jij het over hebt is New Model Army waarvan je de pagina op WikiGTA hier kunt vinden: *KLIK*. Zoals je kunt zien staan er een aantal tips bij, die ik hieronder voor je op een rijtje heb gezet:
  • Je kan Zero ook laten staan voor een vat en eerst de tanks vernietigen met een bom. Je zorgt gewoon later voor de andere obstakels.
  • De tanks kunnen ook vernietigt worden door er een paar keer een vat op te laten vallen.
  • Je kunt ook een bom pakken en achter die andere helikoptertje aanvliegen. Als de helikopter bij zijn basis aankomt, wacht hij even en pakt hij een nieuw vat. Gooi dan de bom op de helikopter. Nu heb je geen last meer van opstakels. Vernietig dan de tank.
  • Neem meteen al een plank mee voor de eerste brug, zo heb je daar later geen last meer van en het eerste obstakel duurt wel eventjes.

Daarnaast heb je het over 'die race in Los Santos', maar daarmee is me niet helemaal duidelijk welke race je bedoelt, aangezien er verschillende races in Los Santos zijn. Allereerst is er de opdracht van Cesar Vialpando, High Stakes, Low-rider, die ook te vinden is op WikiGTA: *KLIK*. Op die pagina vind je tips om de race makkelijk te winnen, zoals het gebruik van een Voodoo. De vindplaats van de Voodoo vind je overigens hier: *KLIK*. Zoals je ziet staat de auto vlakbij het begin van de missie, dus is het zeer aan te raden om gebruik te maken van de Voodoo. Behalve deze race zijn er in Los Santos ook nog de zogenoemde Los Santos Streetraces. Een handige tip voor het winnen van races is zorgen dat je rustig blijft. Ga niet te geforceerd je tegenstanders inhalen of je teveel op de tijd richten. Rijd gewoon lekker door, zorg voor een redelijke snelheid en zorg er vooral voor dat je nergens tegenaan botst. Hiermee win je over het algemeen je races wel. Mocht dit niet het geval zijn, dan moet je iets meer risico gaan nemen, zodat de overwinning binnen kan worden gehaald. Blijven oefenen helpt natuurlijk ook altijd, want hoe vaker je een race rijdt, des te beter je de route uit je hoofd kent.

Gaat het je na bovenstaand verhaal nog niet lukken, geef dan even duidelijker aan welke race je precies bedoelt. Dan kunnen we namelijk wat meer tips geven voor die ene specifieke race.

Veel succes met New Model Army en de race in Los Santos!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf nog wat tips voor New Model Army: Ga van tevoren de tanks al bombarderen, zodat je daar later geen last van krijgt (d.w.z. dat als Zero op weg is naar z'n eerste obstakel, kun jij ondertussen al die tanks bombarderen. Daarna blijjf je iets vóór de Bandit van Zero rijden om zo alle blikken uit de weg te halen. Als Zero een brug nodig heeft, ga je die halen, en dan zo laag mogelijk vliegen en hem dan loslaten boven de 'rivier'. Dan moet je weer voor hem uit vliegen. Trek je niets aan van de Goblins van Berkley, die doen jou niets. Blijf gefocused op eventuele blikken op de weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik spele het spel zonder codes en heb ene paar vragen over moeilijke missies: Heeft iemand typs om die race in Los Santos te kunnen winnen en tips om Zero Mission waarbij je hem moet laten rijden door obstakels weg te halen en tanks te laten exploderen?
Tips voor de missies van Zero zijn, zoals voor bijna alle missies van GTA, te vinden op WikiGTA. De missie waar jij het over hebt is New Model Army waarvan je de pagina op WikiGTA hier kunt vinden: *KLIK*. Zoals je kunt zien staan er een aantal tips bij, die ik hieronder voor je op een rijtje heb gezet:
  • Je kan Zero ook laten staan voor een vat en eerst de tanks vernietigen met een bom. Je zorgt gewoon later voor de andere obstakels.
  • De tanks kunnen ook vernietigt worden door er een paar keer een vat op te laten vallen.
  • Je kunt ook een bom pakken en achter die andere helikoptertje aanvliegen. Als de helikopter bij zijn basis aankomt, wacht hij even en pakt hij een nieuw vat. Gooi dan de bom op de helikopter. Nu heb je geen last meer van opstakels. Vernietig dan de tank.
  • Neem meteen al een plank mee voor de eerste brug, zo heb je daar later geen last meer van en het eerste obstakel duurt wel eventjes.

Daarnaast heb je het over 'die race in Los Santos', maar daarmee is me niet helemaal duidelijk welke race je bedoelt, aangezien er verschillende races in Los Santos zijn. Allereerst is er de opdracht van Cesar Vialpando, High Stakes, Low-rider, die ook te vinden is op WikiGTA: *KLIK*. Op die pagina vind je tips om de race makkelijk te winnen, zoals het gebruik van een Voodoo. De vindplaats van de Voodoo vind je overigens hier: *KLIK*. Zoals je ziet staat de auto vlakbij het begin van de missie, dus is het zeer aan te raden om gebruik te maken van de Voodoo. Behalve deze race zijn er in Los Santos ook nog de zogenoemde Los Santos Streetraces. Een handige tip voor het winnen van races is zorgen dat je rustig blijft. Ga niet te geforceerd je tegenstanders inhalen of je teveel op de tijd richten. Rijd gewoon lekker door, zorg voor een redelijke snelheid en zorg er vooral voor dat je nergens tegenaan botst. Hiermee win je over het algemeen je races wel. Mocht dit niet het geval zijn, dan moet je iets meer risico gaan nemen, zodat de overwinning binnen kan worden gehaald. Blijven oefenen helpt natuurlijk ook altijd, want hoe vaker je een race rijdt, des te beter je de route uit je hoofd kent.

Gaat het je na bovenstaand verhaal nog niet lukken, geef dan even duidelijker aan welke race je precies bedoelt. Dan kunnen we namelijk wat meer tips geven voor die ene specifieke race.

Veel succes met New Model Army en de race in Los Santos!

Ik bedoel eigenlijk andere typs dan die van wikigta, ik kan ook wel lezen en overigens is het niet waar dat geen last hebt van berkleys helikopter wanneer je hem vernietigd, er komt namelijk gewoon een nieuwe. En die race die ik bedoel staat anageduid met cv

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel eigenlijk andere typs dan die van wikigta, ik kan ook wel lezen en overigens is het niet waar dat geen last hebt van berkleys helikopter wanneer je hem vernietigd, er komt namelijk gewoon een nieuwe. En die race die ik bedoel staat anageduid met cv

Als je eenmaal die helikopter hebt vernietigd, komt er geen nieuwe meer.

Daarnaast bedoel je dus de missie "Wu zi mu" of "Farewell my Love".

Voor de missie Wu Zi Mu kan je het beste de Buffalo gebruiken. Veel mensen zeggen ook dat de Rancher goed is, maar die is ten eerste moeilijker te vinden (buffalo staat naast het huis van Catalina) én de buffalo is een stuk sneller. Op de rechte stukken moet je gassen, maar kijk wel uit in de bochten. Ook bij het water uitkijken, want anders is "Mission Failed". Je kunt ook een cheat gebruiken, namelijk ITSCHITTYCHITTYBANGBANG voor de PC. Dan vliegen de anderen weg en kan jij stapvoets de race uitrijden.

Farewell My Love is dezelfde race als Wu Zi Mu, maar dan in tegenovergestelde richting. Je moet rijden met de ZR 350. Deze is een stuk sneller, maar heeft wel meer kans op slippen, zeker bij zandweggetjes waar je grotendeels op rijdt. Het handigste is om in het begin de koppositie te pakken, omdat dat het eenvoudigst is. Daarna wat rustiger rijden zodat je geen foutjes of iets dergelijks maakt, en natuurlijk weer uitkijken voor het water. Ook voor deze missie is de hierboven geschreven cheat te gebruiken.

Als je het spel op de pc hebt, kan je de missies natuurlijk altijd aanvragen: hier.

Link to comment
Delen op andere websites

de missies van zero moet je wel doen alleen niet voor de storyline maar wel voor de 100%..

new model army - ik zou de brug maken en dan de tanken laten exploderen en dan pas de obstakels verplaatsen zodat de RC bandit erlangs kan.. maar let niet al te veel op de tijd en al helemaal niet op de heli van berkley!

hopelijk heb je hier wat aan?

veel succes :cya:

Bewerkt: door caviaIIIII
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...