OG-J Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Wie heeft de GTA2 versie op de GameBoy Color? Zoja, heeft iemand er screenshots van? Reageren
Svenie Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Ik heb enkele screens voor je gemaakt: Screen 1: Start menu GTA 2 Screen 2: Kiezen van personage Screen 3: Inleiding level 1 (Downtown) Screen 4: Wapen in GTA 2 Screen 5: De gebruikelijk telefoons. Screen 6: De missie Wheeler-Dealing! in de GameBoy versie van GTA 2 Als je graag meer screens wil zien, geef me dan een seintje via PM. En mocht je GTA 2 op de GameBoy Color zien zitten, kijk dan eens in dit topic, daar kan je een betrouwbare verkoopsite vinden die GTA 2 in aanbieding heeft. Bewerkt: 29 januari 2007 door Svenie Reageren
Kakaroth Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 dat is egt melig, GTA op de gameboy colout Reageren
Jericho Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Die screens vallen nog mee voor gba, wel wat verschil tegenover de computer versie Reageren
Dx11 Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Als je graag meer screens wil zien, geef me dan een seintje via PM. En mocht je GTA 2 op de GameBoy Color zien zitten, kijk dan eens in dit topic, daar kan je een betrouwbare verkoopsite vinden die GTA 2 in aanbieding heeft. de site daar werkt nietmeer, ik heb m trouwens ook, in turkije gekocht, je kan hem in nl in de winkel niet kopen he? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.