biekstra Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2007 ik ben bezig met de missie mendez brothers unfreandly competition Bij het zwembad blijf ik schieten maar er komen steets meer van die meiden die me kapot schieten Wat doe ik verkeerd of moet ik doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ben007 Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2007 Je moet blijven schieten,na een tijdje komen er geen meer.Het is wel geen makkelijke missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2007 (bewerkt) In de missie ' Unfriendly Competition ' van ' The Mendez Brothers ' is het de bedoeling dat je op zoek gaat naar drugsdealers . Het is hierbij om na de eerste ' drugrunner ' nog even je ' Health ' en ' Armor ' gaan bijvullen. Daarna kan je met een gerust hart naar de 2e vertrekken. Voorzie je ook zeker van een goed geweer , denk aan de ' Spaz - 12 ' of een ' MP5 '. Als je bent aangekomen bij het huis van de 2e ' drugsrunner ' neem je de ' Spaz - 12 ' en schiet je daarmee alle vrouwen dood. Indien je ' Health ' drijgt leeg te lopen kan je even op het terras de ' Health Pickup ' nemen. Als je alle vrouwen hebt neergeschoten volgt er een cutscene , en na die cutscene moet je zsm op de ' Quad ' springen en de achtervolging op de ' drugrunner ' inzetten. Dan probeer je dmv een drive - by ( met de MP5 ) de ' drugrunner ' en de vrouw achterop neer te knallen. Indien het je echt niet lukt om de missie te behalen kan je in het ' Savegame Aanvraag - Topic ' vragen of er iemand de missie voor je wilt doen ! Edit ; @SummerBase hieronder ; Ok , geen probleem . >>> Door SummerBase: Gelieve inhaal- gesprekken te voeren over de PB. Dat houd dit topic wat schoner, maar ik begrijp je wel hoor, maar wat maakt het uit; De topic starter heeft waarschijnlijk toch meer aan het bericht van jouw en Pietje II. <<< Bewerkt: 25 januari 2007 door Nicsan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2007 (bewerkt) Als ik jou was zou ik allereerst voor een Spaz 12 en een AK of een Assault Rifle zorgen, en wat je ook niet mag missen: volle health en volle body armor (het is handig om de Paramedic-missies (150% health) en de Vigilante-missies (150% body armor) voltooid te hebben). Bij het zwembad zullen hordes bikinidames () met SMG's, Shotguns en AK's op je af stormen, die domweg volop op je blijven schieten. Verschuil je dus achter bijvoorbeeld de duikplanken of verschuil je steeds ín het zwembad, en druk steeds op de /-toetsen om van doelwit te wisselen terwijl je de -toets inhoudt. Tevens verschijnt elke keer bij het houten trapje (waar de drugsdealer overheen loopt om te ontsnappen) een health-pickup, probeer zo vaak mogelijk deze op te rapen. Het belangrijkste is dus om je voldoende te verschuilen, en wanneer je de kans krijgt de dames de volle laag te geven. Ik wens je veel succes verder bij deze missie! Edit: Woei, vroeg ben ik ook niet hoor. Bewerkt: 25 januari 2007 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fre Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2007 Ik had ook last met deze missie maar ze bleek eigenlijk redelijk gemakkelijk te zijn als je een goed wapen meeneemt. Ik nam de M249 (te vinden in een loods in de filmstudio op Prawn Island of beschikbaar na de laatste red balloon),hiermee kan je 100 kogels schieten na elkaar en deze heeft ook een verre reikwijdte. Dit is erg handig want met een AK/Assault Rifle verlies je veel health en armor tijdens het laden en ze schieten ook minder ver. Blijf ook niet in het midden staan maar zoek een plekje langs de zijkant op de grasberm waar je een goed overzicht hebt op alles en iedereen. Om te switchen van doel kan je tijdens het richten met R met de pijltjes wisselen terwijl je blijft schieten. Het is aan te raden zo veel mogelijk armor en health over te houden voor de achtervolging op de quad. Hierbij wordt je namelijk gevolgd door een heli met nog eens zwaarbewapende schietende meisjes. Trek je hiervan niks aan en schiet met een SMG op de dealer. Mission passed! Je kan nu een quad kopen aan de strandzijde van het zwembad. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
biekstra Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2007 Als ik jou was zou ik allereerst voor een Spaz 12 en een AK of een Assault Rifle zorgen, en wat je ook niet mag missen: volle health en volle body armor (het is handig om de Paramedic-missies (150% health) en de Vigilante-missies (150% body armor) voltooid te hebben). Bij het zwembad zullen hordes bikinidames () met SMG's, Shotguns en AK's op je af stormen, die domweg volop op je blijven schieten. Verschuil je dus achter bijvoorbeeld de duikplanken of verschuil je steeds ín het zwembad, en druk steeds op de /-toetsen om van doelwit te wisselen terwijl je de -toets inhoudt. Tevens verschijnt elke keer bij het houten trapje (waar de drugsdealer overheen loopt om te ontsnappen) een health-pickup, probeer zo vaak mogelijk deze op te rapen. Het belangrijkste is dus om je voldoende te verschuilen, en wanneer je de kans krijgt de dames de volle laag te geven. Ik wens je veel succes verder bij deze missie! Edit: Woei, vroeg ben ik ook niet hoor. HIHA ik heb het gehaald Je moet inderdaad bij het hek staan want daar krijg je ook een hartje als je bijna stuk bent wel moet je af en toe een beetje rond lopen maar niet te ver weg want anders is je kracht weer op Bij de quad moet je er vlak achter rijden en op gas geven drukken en schieten te gelijk af en toe even gas los maar blijven schieten allemaal bedankt en succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guusje Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2007 Als ik jou was zou ik allereerst voor een Spaz 12 en een AK of een Assault Rifle zorgen, en wat je ook niet mag missen: volle health en volle body armor (het is handig om de Paramedic-missies (150% health) en de Vigilante-missies (150% body armor) voltooid te hebben). Bij het zwembad zullen hordes bikinidames () met SMG's, Shotguns en AK's op je af stormen, die domweg volop op je blijven schieten. Verschuil je dus achter bijvoorbeeld de duikplanken of verschuil je steeds ín het zwembad, en druk steeds op de /-toetsen om van doelwit te wisselen terwijl je de -toets inhoudt. Tevens verschijnt elke keer bij het houten trapje (waar de drugsdealer overheen loopt om te ontsnappen) een health-pickup, probeer zo vaak mogelijk deze op te rapen. Het belangrijkste is dus om je voldoende te verschuilen, en wanneer je de kans krijgt de dames de volle laag te geven. Ik wens je veel succes verder bij deze missie! Edit: Woei, vroeg ben ik ook niet hoor. HIHA ik heb het gehaald Je moet inderdaad bij het hek staan want daar krijg je ook een hartje als je bijna stuk bent wel moet je af en toe een beetje rond lopen maar niet te ver weg want anders is je kracht weer op Bij de quad moet je er vlak achter rijden en op gas geven drukken en schieten te gelijk af en toe even gas los maar blijven schieten allemaal bedankt en succes ik heb die missie vorig weekend ook uitgespeeld, maar dan speel je een kooplocatie bij een strandhotel vrij ofzo?? maar waar is dat hotel ik heb overal al gezocht, maar zonder resultaat. alvast bedankt guusje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2007 Als ik jou was zou ik allereerst voor een Spaz 12 en een AK of een Assault Rifle zorgen, en wat je ook niet mag missen: volle health en volle body armor (het is handig om de Paramedic-missies (150% health) en de Vigilante-missies (150% body armor) voltooid te hebben). Bij het zwembad zullen hordes bikinidames () met SMG's, Shotguns en AK's op je af stormen, die domweg volop op je blijven schieten. Verschuil je dus achter bijvoorbeeld de duikplanken of verschuil je steeds ín het zwembad, en druk steeds op de /-toetsen om van doelwit te wisselen terwijl je de -toets inhoudt. Tevens verschijnt elke keer bij het houten trapje (waar de drugsdealer overheen loopt om te ontsnappen) een health-pickup, probeer zo vaak mogelijk deze op te rapen. Het belangrijkste is dus om je voldoende te verschuilen, en wanneer je de kans krijgt de dames de volle laag te geven. Ik wens je veel succes verder bij deze missie! Edit: Woei, vroeg ben ik ook niet hoor. HIHA ik heb het gehaald Je moet inderdaad bij het hek staan want daar krijg je ook een hartje als je bijna stuk bent wel moet je af en toe een beetje rond lopen maar niet te ver weg want anders is je kracht weer op Bij de quad moet je er vlak achter rijden en op gas geven drukken en schieten te gelijk af en toe even gas los maar blijven schieten allemaal bedankt en succes ik heb die missie vorig weekend ook uitgespeeld, maar dan speel je een kooplocatie bij een strandhotel vrij ofzo?? maar waar is dat hotel ik heb overal al gezocht, maar zonder resultaat. alvast bedankt guusje Na het behalen van deze missie staat er duidelijk dat je de Quad kan kopen bij het 'Beachside hotel' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2007 ik heb die missie vorig weekend ook uitgespeeld, maar dan speel je een kooplocatie bij een strandhotel vrij ofzo??maar waar is dat hotel ik heb overal al gezocht, maar zonder resultaat. alvast bedankt guusje Je kan dan achter het Standing Vice Point Hotel een Quad voor maar liefst $4.000,- kopen. Voor de exacte locatie waar je dit voertuig kunt kopen moet je bij de rode stip op het plattegrondje hieronder kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2007 Je moet blijven schieten tot die meiden weg zijn. En wel heel goed bewapend zijn anders red je het helemaal niet. (Ik vond die missie ook heel moeilijk hoor 20 keer geprobeerd). Je ken ook op de hoge duikplank staan of naar dat hekie wat open staat. Dus goed dekking zoeken want ze zijn heel goed bewapend en dat is ierrie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guusje Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) ik heb die missie vorig weekend ook uitgespeeld, maar dan speel je een kooplocatie bij een strandhotel vrij ofzo??maar waar is dat hotel ik heb overal al gezocht, maar zonder resultaat. alvast bedankt guusje Je kan dan achter het Standing Vice Point Hotel een Quad voor maar liefst $4.000,- kopen. Voor de exacte locatie waar je dit voertuig kunt kopen moet je bij de rode stip op het plattegrondje hieronder kijken. Bewerkt: 7 juni 2007 door guusje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.