Jump to content

cheatdevice


sharony

Recommended Posts

ik heb een amerikaanse versie van het spel gta lcs en nu heb ik ook een amerikaanse cheatdevice(weet niet of dat veel uitmaakt)Maar nou kwam ik er net aan dat de brug tussen staunton island en shoreshide vale in 1 keer open is komt dit door de cheatdevice??

groetjes sharony

Bewerkt: door sharony
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een amerikaanse versie van het spel gta lcs en nu heb ik ook een amerikaanse cheatdevice(weet niet of dat veel uitmaakt)Maar nou kwam ik er net aan dat de brug tussen staunton island en shoreshide vale in 1 keer open is komt dit door de cheatdevice??

groetjes sharony

Naar mijn weten is dit een rare bug, hier zijn wel eens vaker vragen over geweest. Als je niks raars met de cheatdevice hebt gedaan kan het zelfs niet door de cheatdevice komen. De brug gaat vaak open en dicht, dit hoor je aan een bel, en deze hoor je ook soms als je nog niet naar Shoreside Vale hoort te kunnen. Kan je trouwens ook even zeggen bij welke missie je bent, want op een onverwacht moment gaan de bruggen open. Dit hoor je door een radiobericht, wat sommige niet horen, en als je dan op de map kijkt zie je meestal stomverbaasd dat er missies zijn op Shoreside Vale. Misschien kan je er dus wel al heen..

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi sharony en welkom op het forum :cya:

Dit is inderdaad een bug in het spel, waardoor je naar Shoreside Vale kunt.

Hier kun je echter weinig anders doen dan het eiland bekijken en uit je neus vreten.

Je hoort hier nog niet te komen na de missie dat je votes voor Love moet verzamelen.

Groetjes, Lance Vance Dance

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben nu bij steering the vote van donald love mijn laatste hoofdmissie was shoot the messenger maar ik heb nog wel de ''kerkmissies'' gedaan

Dan is het simpel; via de missies van Ned Burner, die jij de kerkmissies noemt, kan je door met de missies van Salvatore die je op het derde eiland hoort te krijgen. Maar hiervoor moet je dus toegang hebben tot het derde eiland en deze krijg je pas bij de missie Love on the rocks van Donald Love. Door die bug kan jij echter toch verder op het derde eiland, en sla je dus in feiten de missies van Donald Love over. Ik raad je aan om deze wel te doen, anders loop je een Safe House op Shoreside Vale (een grote villa!) mis. Maar het komt er op neer dat je de missies van Salvatore nog niet hoort te doen, maar dit kan dus door te vreemde bug bij de brug. Je moet na de missies van Salvatore ook nog missies doen voor Donald Love die je niet over kan slaan, dus dan moet je uiteindelijk al zijn missies toch doen. Dus ik zou er maar mee beginnen, ook voor de villa natuurlijk ;)

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

ik ben nu bij steering the vote van donald love mijn laatste hoofdmissie was shoot the messenger maar ik heb nog wel de ''kerkmissies'' gedaan

Dan is het simpel; via de missies van Ned Burner, die jij de kerkmissies noemt, kan je door met de missies van Salvatore die je op het derde eiland hoort te krijgen. Maar hiervoor moet je dus toegang hebben tot het derde eiland en deze krijg je pas bij de missie Love on the rocks van Donald Love. Door die bug kan jij echter toch verder op het derde eiland, en sla je dus in feiten de missies van Donald Love over. Ik raad je aan om deze wel te doen, anders loop je een Safe House op Shoreside Vale (een grote villa!) mis. Maar het komt er op neer dat je de missies van Salvatore nog niet hoort te doen, maar dit kan dus door te vreemde bug bij de brug. Je moet na de missies van Salvatore ook nog missies doen voor Donald Love die je niet over kan slaan, dus dan moet je uiteindelijk al zijn missies toch doen. Dus ik zou er maar mee beginnen, ook voor de villa natuurlijk ;)

Offtopic:

hoe kan je die vliegtuigen onlocken want eregens op wikigta staat er dat je er een cheatdevice voor nodig hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kan je die vliegtuigen onlocken want eregens op wikigta staat er dat je er een cheatdevice voor nodig hebt?
Je kunt geen vliegtuigen unlocken. Die kan je inderdaad enkel spawnen met de CheatDevice van Edisson Carter.

@sharony: Jij bedoelt vast kleine zijmissies als 'Wichita Run' en 'Gangsta GP' (kortweg racemissies). Die kun je inderdaad al doen, ik had ook eens die bug dat ik gewoon naar Shoreside Vale kon gaan, terwijl dit eigenlijk niet de bedoeling was dat je dat kon.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...