Jump to content

Is dit een bug?


Lance Vance Dance

Recommended Posts

Hey mensen,

Ik heb wel eens gelezen over dat onbereikbare plaatsje waar in GTA III op staat: ''You should not be able to get here you know?'' en in LCS staat er: ''Hello again'' met een gek gezichtje met 2 handjes eronder.

Nu ben ik op zoek naar Hidden Packages, dus ik zie een muur op de parkeerplaats waar je bij die missie de foto's moet jatten van een rat wanneer die foto's gemaakt heeft van jou en Donald van de moord op Avery Carrington.

Ik dacht: ''achter die muur zit misschien wel een Hidden Package'', dus ik ga met een Firefigher tegen die muur staan naast 2 afvalbakken, zodat ik op die Firefighter kon springen en daarna over de muur kon springen. Ik doe dit dus en ik loop het steegje af. Dan zie ik ineens dat plaatje op de muur met dat gekke poppetje, maar in plaats van ''Hello again'' staat er: ''You just can't get enough of this alley can you?'' (met dat gekke poppetje met zn handjes eronder.

Extra duidelijkheid: In GTA III haal je van deze locatie in de missie: Grand Theft Auto (voor Asuka's broer) een auto weg voor die man die sportwagenliefhebber is.

Is dit een bug ofzo?

Groetjes,

Lance Vance Dance

P.S : sorry dat ik geen screen gepost heb, want ik speel PS2

Bewerkt: door Lance Vance Dance
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dit is geen bug, en al lang bekend. ;) Ik durf te wedden dat je LCS op de PS2 hebt. Ik zoek even een plaatje voor je.

GTA III

GTA: LCS (PSP)

Van de PS2 kan ik niet vinden :N

En die 'Hello Again' is dan niet op een andere plek, maar op de Playstation Portable versie van LCS.

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, die is op de PSP. Even voor de duidelijkheid:

GTA3: You shouln't be able to get here you know

LCS: Hello again!

LCS PS2: You just can't get enough of this alley can you?

Het is het verschil tussen de PSP en de PS2 versie. Ik heb de PSP.

Offtopic: Zijn die graphics op de PS2 nou echt zo veel beter?

Link to comment
Delen op andere websites

Er wordt gezegt van wel MartyCeha. Maar volgens andere mensen zijn de screens van een PSP van goede kwaliteit voor zo'n voorwerp.

Een Playstation schijnt toch door een bepaalde reden betere beelden te bevatten dan de PSP.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon een klein, extra grapje van Rockstar. Op de PSP-versie is het "Hello Again" en op de PS2-versie hebben ze er "You just can't get enough of this alley, can you?" Gewoon een klein verschilletje (en extra EE :sigaar:).

Offtopic: Zijn die graphics op de PS2 nou echt zo veel beter?
Ik heb wel geen PS2, maar ik heb er al filmpjes van gezien en ik vind dat het er wel goed uitziet. Vooral de velgen van auto's enzo zijn mooier uitgewerkt. De HUD is wel lelijker, omdat hij nu zo hoekig is. Maar dat is niet zo belangrijk. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

globekiller Geplaatst 27 Jan 2007, 12:30:34

He best grappig Daar ga ik ook kijken!

Iemand een kaartje waar dat precies is?

Ik ga kijken dan

Ik dacht hier ergens

libertycitystoriescolorye6.gif

het is daar in de buurt achter het muurtje.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Kan iamdn dan met zijn webcam of fotocamera een foto maken en hierop zetten

Rinaldootje :cya:

GTA III:

800px-Werentsupposed5.jpg

You werent supposed to be able to get here, jou know

PSP:

screen1tp1.png

Hello Again

PS2:

8673896627430997901zg.jpg

You just can't got enough of this alley, can jou?

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

lol ik ga daar ook ff kijken xD en dan ga ik ff een screenshot maken ik speel op de ps2 :puh: zou iemand een stippie op een map kunnen zetten waar ik het precies kan vinden op de ps2

Kaartje:

helloagainwp6.jpg

Hoe je er moet komen staat Hier allemaal uitgelegt. Het is van GTA III maar in LCS hangt het op de zelfde plaats.

Link to comment
Delen op andere websites

lol ik ga daar ook ff kijken xD en dan ga ik ff een screenshot maken ik speel op de ps2 :puh: zou iemand een stippie op een map kunnen zetten waar ik het precies kan vinden op de ps2

Kaartje:

helloagainwp6.jpg

Hoe je er moet komen staat Hier allemaal uitgelegt. Het is van GTA III maar in LCS hangt het op de zelfde plaats.

ok thnx zodra ik thuis ben ga ik het proberne zit nu nammelijk bij me vader :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...