globekiller Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 He heb iemand hulp voor mij bij die missie ?? Die missie is echt moeilijk Heeft iemand tips of hulp voor Die missie? ik kan de mensen daar moeilijk neer schieten in korte tijd Wie me hulp geef ben ik zeer dankbaar! Reageren
SummerBase Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 In deze missie moet je naar 'Ricardo Diaz'. Daar wordt je op pad gestuurd om de vrachtwagen met cocaïne terug te stelen. Deze ga je stelen van een groep criminelen, deze moet je voordat je dat doet eerst neer schieten en dat ga je dan weer doen met een Sniper. Je moet niet de hele tijd door de sniper lens kijken, maar telkens kijken op de radar of er nog iets te krijgen valt. Dan schiet je op de plek waar je dat ziet op de radar en dan is het gewoon een beetje geluk hebben, verder moet je dan terug rijden naar de Diaz Mansion. Onderweg wordt je aangevallen, maar dat kun je gewoon negeren; daarvan ga je zelden kapot. Nog even snel wat tips: 'Blijf niet de hele tijd in de lens van de Sniper kijken', kijk regelmatig op de radar waar je heen moet met de richter van de sniper. Ook kun je met de L- knop de sniper slomer heen en weer laten gaan zodat je preciezer kan richten. Verder is het gewoon een punt van oefening, ik hoop dat het lukt en ik wens je heel veel succes. Mocht het nog niet lukken dan verneem ik dat uiteraard graag. Reageren
Fre Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Als je met de truck moet rijden, ben je toch vrij snel kapot hoor. Ik heb een route genomen langs het strand van mainland en dan via de achterkant van compund savehouse en de scrapyard en kleine straatjes. Zo moet je enkel de twee autos aan het ziekenhuis en de auto aan de brug naar Starfish Island neerschieten. Snipen zou geen probleem mogen zijn, mits wat oefenen (vanop een dak mensen beschieten enzo) Succes! Fre Reageren
HippeEend Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) ik heb ook moeite daarmee :S Iemand ook hulp voor mij? alvast bedankt >>> Door SummerBase: Als je nou even de posts van mij en Fre doorleest, daar staat hulp in. <<< EDIT: Bedankt Bewerkt: 27 januari 2007 door HippeEend Reageren
M4X Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 ik heb ook moeite daarmee :SIemand ook hulp voor mij? alvast bedankt Welkom op het forum hippe eend Ik heb hier nog even voor iedereen een paar tips: - Zorg dat je tijdens het sniperen van te voren weet waar alle mannetjes zitten. Dit doe je uiteraard door hem gewoon te proberen, bij de eerste keer heb je meestal begrijpelijk mission failed. Onthoud dan goed waar de mannetjes zitten! - Schiet niet terug als er op je geschoten wordt, dit kost alleen nog maar meer tijd. Het is het beste om zo veel mogelijk te ontwijken, en alleen terug te schieten als daar niet slechter van gaat rijden. Heel terugkomen gaat immers boven alles kapotschieten. Als het je echt niet lukt kan je hier je savegame uploaden, zodat anderen hem kunnen halen. Veel succes! Reageren
globekiller Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 ik heb ook moeite daarmee :S Iemand ook hulp voor mij? alvast bedankt Welkom op het forum hippe eend Ik heb hier nog even voor iedereen een paar tips: - Zorg dat je tijdens het sniperen van te voren weet waar alle mannetjes zitten. Dit doe je uiteraard door hem gewoon te proberen, bij de eerste keer heb je meestal begrijpelijk mission failed. Onthoud dan goed waar de mannetjes zitten! - Schiet niet terug als er op je geschoten wordt, dit kost alleen nog maar meer tijd. Het is het beste om zo veel mogelijk te ontwijken, en alleen terug te schieten als daar niet slechter van gaat rijden. Heel terugkomen gaat immers boven alles kapotschieten. Als het je echt niet lukt kan je hier je savegame uploaden, zodat anderen hem kunnen halen. Veel succes! Hippe eend en De anderen Dit Topic ben ik begonnen Dus het was beter als je het bericht aan hippe eend en mij schreef Ik maar hier geen probleem of ruzzie om maar In de toekomst graag even Doen en ik weet dat HippeEend GTA VCS op de PSP heeft Dat gaat dus een beetje moeilijk Tenzij hij een Cardreader heeft P.S.: Iemand nog een oplossing voor een ander wapen? of een kaartje waar de stippen staan waar de mannetjes precies staan? Reageren
sevaboy Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 (bewerkt) ik heb misschien een oplossing pak de m400(als je alle red ballons gepakt heb of je vind hem bij de filmstudio's vind)want die heeft een groot mikvermogen. maar ik heb het geprobeert maar het heeft bijna gelukt maar me psp was plat edit:het is de m249 die je bij de filmstudio's vind vind je het niet kijk dan op wikigta Bewerkt: 16 februari 2007 door sevaboy Reageren
king-dragon! Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 om beter te richten met een sniper kan je de L toets indrukken om wat langzamer de richten de L knop moet je drukken als je natuurlijk richt je moet altijd bij het hoogste beginen en dan het rijtje af. hopenlijk heb je hier iets aan king-dragon! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.