Jump to content

vcs


60

Recommended Posts

ik heb even een paar vraagjes:

1 als je zwemt met politie achter je aan hoe pakken ze je dan??

2 zou iemand alle hud icoontjesvan de wapens willen plaatsen?? (belangsteling)

3 ik heb gehoort dat in 1 van je save houses tommy's kleren bij je kleding icoontje staat zou iemad daar ook een screen van willen plaatsen

4 ik heb gehoort dat het moelijker is op van een gang te ontsnappen, ik bedoel dat ze sterker zijn.

5 klopt het dat er meer voetgangers zijn , en dat je niet steeds het zelfde poppetje ziet voorbij komen

6 zijn de geweer geluiden anders of zijn ze het zelfde als in lcs??

---------------------------------------------------

alvast bedankt mensen?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb even een paar vraagjes:

1 als je zwemt met politie achter je aan hoe pakken ze je dan??

2 zou iemand alle hud icoontjesvan de wapens willen plaatsen?? (belangsteling)

3 ik heb gehoort dat in 1 van je save houses tommy's kleren bij je kleding icoontje staat zou iemad daar ook een screen van willen plaatsen

4 ik heb gehoort dat het moelijker is op van een gang te ontsnappen, ik bedoel dat ze sterker zijn.

5 klopt het dat er meer voetgangers zijn , en dat je niet steeds het zelfde poppetje ziet voorbij komen

6 zijn de geweer geluiden anders of zijn ze het zelfde als in lcs??

---------------------------------------------------

alvast bedankt mensen?

een paar antwoordjes...

1. de politie springt achter je aan maar doet verder niet zo veel en als je op een auto sprinkt (een auto die in het water is gevallen maar nog niet gezonken bedoel ik dan hea) en je schiet een politie die nog in het water is zwemmen ze weg

3. voor zover ik weet is er geen kleding van tommy uit de orinele gta maar misschien bedoel je de 'cuban style' check wikigta

4. bedoel je met sterker dat ze sterker zijn dan in SA? zoja, nee ze zijn niet veel sterker maar als je een empire building hebt verrovert van de sharks dan komen ze nog wel met jeeps achter je aan om je koud te maken, maar dat is dan wel het enige

5. het gerucht van meer voetgangers is niet echt waar, net zoals er gezegd was van de auto's zie je nog steeds de zelfde mannetjes en auto's lopen (ik had zelfs een keer 3 infernussen achter elkaar bij een stoplicht)

6. de geluiden van lcs zijn volgens mij het zelfde als in vcs maar het is alweer een tijdje gelden dat ik die gespeeld heb

ik hoop dat je hier genoeg aan hebt en sorry dat ik vraag 3 niet kan beantwoorden :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

1 als je zwemt met politie achter je aan hoe pakken ze je dan??

Niet alleen de politie kan in GTA Vice City Stories zwemmen, de totale bevolking, iedereen dus, kan nu zwemmen. De politie zwemt je in het water (mochten ze daarin belanden) je gewoon achterna, totdat ze bij jou gearriveerd zijn. Verder doen ze niets, ze drijven alleen een beetje bij je. Mocht jij weer wegzwemmen, dan zwemmen ze jou weer gewoon achterna. Er is dus niks bijzonders aan de zwemkunsten van de politieagenten.

2 zou iemand alle hud icoontjesvan de wapens willen plaatsen?? (belangsteling)

Ten eerste kan ik dat niet, aangezien ik de mogelijkheid niet heb om screenshots te kunnen maken. Ten tweede zou dat wel erg veel werk zijn. Maar er zijn wel een aantal screenshots vrijgegeven waarop de HuD (Heads up Display) te zien is. Hieronder heb ik voor jou een aantal screenshots op een stapeltje gelegd.

hudcb2.jpgnaamloosgtaforumim2.pngnaamloosgtaforumcn2.pngnaamloosgtaforumbx2.png

-Fists (vuisten) -------- M249 ------------ Scorpion ------------ MP5

3 ik heb gehoort dat in 1 van je save houses tommy's kleren bij je kleding icoontje staat zou iemad daar ook een screen van willen plaatsen

De kleding van Tommy Vercetti is te vinden in 'The Compound'-savehouse in Little Haiti. De kleding ligt in de kledingkast een beetje op elkaar gekreukeld. Maar niet alleen daar zijn Tommy's kleren te vinden, ook in de Vice Point Mall in verscheidene kledingzaken heb ik Tommy's shirt en broek zien liggen. Helaas heb ik (zoals ik al zei) niet de mogelijkheid om screenshots te maken, dus die zul je helaas niet in dit bericht kunnen vinden.

4 ik heb gehoort dat het moelijker is op van een gang te ontsnappen, ik bedoel dat ze sterker zijn.

Ja, de bevolking in dit spel is weer wat slimmer geworden in vergelijking met die uit GTA Liberty City Stories. De bendes zullen inderdaad wat gehaaider zijn, maar het ligt meer aan jezelf hoe je ontsnapt.

5 klopt het dat er meer voetgangers zijn , en dat je niet steeds het zelfde poppetje ziet voorbij komen

Ja, er lopen meer voetgangers en er zijn meer verschillende voetgangers tegelijk in GTA Vice City Stories dan in GTA Liberty City Stories. Je kan het een beetje vergelijken met GTA San Andreas. Maar dat neemt niet weg dat je nooit een keer twee dezelfde voetgangers ziet rondlopen, want die zie je best regelmatig hoor.

6 zijn de geweer geluiden anders of zijn ze het zelfde als in lcs??

Sommige geluiden klinken wat anders, maar het meerendeel klinkt veelal hetzelfde als in GTA Liberty City Stories.

alvast bedankt mensen?

Graag gedaan. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb even een paar vraagjes:

1 als je zwemt met politie achter je aan hoe pakken ze je dan??

2 zou iemand alle hud icoontjesvan de wapens willen plaatsen?? (belangsteling)

3 ik heb gehoort dat in 1 van je save houses tommy's kleren bij je kleding icoontje staat zou iemad daar ook een screen van willen plaatsen

4 ik heb gehoort dat het moelijker is op van een gang te ontsnappen, ik bedoel dat ze sterker zijn.

5 klopt het dat er meer voetgangers zijn , en dat je niet steeds het zelfde poppetje ziet voorbij komen

6 zijn de geweer geluiden anders of zijn ze het zelfde als in lcs??

---------------------------------------------------

alvast bedankt mensen?

  1. Niet. Als je in het water bent, kan de politie je helemaal niet pakken. Wel blijven ze natuurlijk net zolang doorschieten op je totdat je dood bent. Dus in het water ben je niet helemaal veilig.
  2. Eén map met alle icoontjes heb ik niet voor je, maar wel [ur=http://nl.wikigta.org/index.php/Wapens_%28GTA_Vice_City_Stories%29]deze[/url] pagina. Als je daar op een wapen klikt, krijg je wel een kaartje met de plaatsen waar dat wapen ligt.
  3. Ik heb zelf het spel niet, dus een screen kan ik niet maken. Of het waar is weet ik ook niet eigenlijk.
  4. Dat zou kunnen, dat Rockstar de gangs in dit spel wat sterker heeft gemaakt, zodat je ze niet zomaar achter elkaar doodknalt. Ook dit weet ik natuurlijk niet zeker, omdat ik het spel zelf niet heb.
  5. Van Insidegamer heb ik het volgende gehaald: Deze techniek zorgt er voor dat er zo weinig mogelijk dezelfde character-models en auto’s bij je in de buurt rondlopen en rijden. Niet meer tegen telkens dezelfde voetgangers aankijken dus. Dus dat klopt, je ziet niet continu dezelfde voetgangers voorbij lopen. (Bron)
  6. In de meeste GTA's blijven de geluiden van geweren hetzelfde, en ik denk niet dat ze het veranderd hebben voor Vice City Stories. Wel zie ik dit ergens staan: The sound is as good as ever. When you shoot a gun you can hear the shot echo around the buildings, incredible!!! The cars roar and the 80s music is great. Er staat dus dat als je schiet, je een echo hoort, zoals je die nog nooit hebt gehoord. Dus Rockstar heeft waarschijnlijk wel wat met de echo gedaan, maar verder niet zoveel met het echte geluid van het geweer Bron).

Ik heb niet al je vragen even goed kunnen beantwoorden, andere mensen die het spel wel hebben, zouden je hier misschien beter mee kunnen helpen. ;)

[Edit] Ik was te laat... Vraag twee heb ik verkeerd begrepen trouwens, kijk maar bij Pietje II voor het goede plaatje.

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zitten ze dan in het spel (die landmijn en rookgranaat bedoel ik)?

Of heeft de maker van de cheatdevice dat er zelf bijgemaakt.

En werkt die landmijn ook echt?

In een vroege versie van het spel zullen die wapens waarschijnlijk beschikbaar zijn geweest, maar R* Leeds heeft besloten om ze niet te gebruiken in de uiteindelijke versie van het spel, maar ze zitten nog wel in de bestanden.

In lcs had je ook rookgranaten die alleen met de cheatdevice beschikbaar zijn.

De landmijn werkt perfect, je gooit hem op een straat en als er een auto over rijdt of er loopt een voetganger over vliegen ze de lucht in. :puh:

Hier zie je hem in werking.

video2lx5.gif

Bewerkt: door maarte41
Link to comment
Delen op andere websites

In een vroege versie van het spel zullen die wapens waarschijnlijk beschikbaar zijn geweest, maar R* Leeds heeft besloten om ze niet te gebruiken in de uiteindelijke versie van het spel, maar ze zitten nog wel in de bestanden.

In lcs had je ook rookgranaten die alleen met de cheatdevice beschikbaar zijn.

De landmijn werkt perfect, je gooit hem op een straat en als er een auto over rijdt of er loopt een voetganger over vliegen ze de lucht in. :puh:

Hier zie je hem in werking.

video2lx5.gif

Hé ja, dat kan wel eens zeer goed kloppen. In de tijd dat ik en SummerBase het laatste nieuws van GTA Vice City Stories bijhielden, had ik een Vice City Stories-preview gemaakt voor de Weekly Column van de Oceans Weekly News. De informatie die ik daar in had gezet had ik afgeleid van uitgebrachte previews, en één ding was dat er plakbommen in het spel zouden gaan zitten. Hier het citaatje uit de betreffende Weekly Column:

  • No 74 ST Grenade
    Normaal gesproken gewoon een plakbom, een bom met een extreem kleverige hars, zullen we maar zeggen. Plak deze bom op je slachtoffer, en kijk hoe hij letterlijk als een kip zonder kop rondrent voordat hij jou ondersproeit met zijn ingewanden. :puh:

Kennelijk is dit dus het bewijs dat Rockstar Games daadwerkelijk van plan was om een plakbom in het spel te plaatsen, toch eigenlijk wel jammer dat dit in de uiteindelijke versie niet gebeurd is.

Link to comment
Delen op andere websites

wooow cool mischien komt hij wel ion de ps2 versie van gta vcs?!

ik heb nog een vraagje van dat plaatje met al die HuD's van Maarte41 dat wapen naast die boksbeugel en die er onder wat zijn dat??

Je hebt het vast over het onderstaande plaatje:

nlgtaif6.png

De wapens die na de Brass Knuckles komen, behoren tot de zogenoemde 'Melee Weapons'-categorie. Ik heb speciaal voor jou hieronder alle verschillende 'Melee Weapons' op een rijtje gezet. :)

nlgtaiw3.png = Knife

nlgtaqd9.png = Butterfly Knife

nlgtaqh8.png = Machete

nlgtaei6.png = Katana

nlgtazo8.png = Golf Club

nlgtabg9.png = Baseball Bat

nlgtapy3.png = Gaff Hook

nlgtakv5.png = Fire Axe

nlgtaew2.png = Night Stick

nlgtafw2.png = Chainsaw

Met dank aan maarte41 voor de mogelijkheid om deze kleinere plaatjes te creëren! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...