Jump to content

vcs


60

Recommended Posts

wat is het verschil tussen de knife en de butterflyknife??

Wat de schade die ze aanrichten betreft is er geen verschil, en de manier waarop Victor Vance de 'Knife' en de 'Butterfly Knife' hanteert ook niet. Alleen de vorm van beide messen is anders, dat is dus het enige verschil. :sigaar:

Edit @ 60 hieronder: Tjah, het zal wel voor de variatie in het spel zijn. :puh:

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

sorry maar ik dacht laat ik deze post even vernieuwn want hij leek zo slordig.... FF To The Point---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ik heb even een paar vragjes:

1 is de fire axe het zelfde als in lcs, zou iemand een screen willen laten zien??

2 ik vind de scorpion wel leuk zou iemand een screen willen posten dat hij groot in beeld is, word hij met de tec-9 verwisseld??

3 ik zoek all een tijdje voor in game screen van de diaz gang en de mendez gang zou iemand in game screen swillen posten??

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ik zou het heel fijn vinden als mijn bovenste wens zou uit komen :Y

mvg 60

Bewerkt: door 60
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...