Apple-Mac Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 ik krijg een of andere error als ik heb wil exporteren naar DFFdeze error krijg ik: -- Unknown property: "Diffuse" in undefined ik snap er egt helemaal niks van ik wil graag hulp!! Wat hier dus staat is: Diffuse is niet gevonden. Of in andere woorden: Een textuur laad je altijd in 'diffuse'. Daar is dus niks gevonden, of in hele makkelijke woorden: Je moet je model wel getextureerd hebben voordat je het exporteerd. Probeer dat eens, dan gaat het 100% zeker werken. Apple-Mac Reageren
errie Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 (bewerkt) hoe moet je texturen? (ik heb een lantaarnpaal gemaakt) Bewerkt: 13 maart 2008 door errie Reageren
mendelboaz Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 er is nog een probleem. ten eerste krijg ik 4 kleine schermpjes, en niet 1 grote. Top Front Left Perspective En als ik het bestand gimphands.dff wil openen, krijg ik een bericht dat dat bestand 3 clumps heeft (wat dat ook mag zijn). Wil iemand me hier mee helpen? Ik heb nog nooit gemod, dit is m'n eerste keer met .dff bestanden. Met Txd kan ik al aardig overweg. Dus de vraag is, hoe kan ik een .dff bestand openen met meerdere clumps?? mendelboaz Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Hoe 'open' jij een dff? Dat moet je namelijk 'importeren' met Kam's gta script (klik voor de download). Om er 1 groot scherm van te maken, moet je een viewport selecteren (dus je moet 1x klikken op het scherm met 3d-weergave, zodat er gele lijntjes omheen komen), en moet je op de groene knop drukken Deze knop rechts-onderaan te vinden. @errie Om te textureren, kun je het best even in deze tutorial kijken, waar ik meteen ook uitleg hoe je een straat maakt en textureert Apple-Mac Reageren
Peterenmarc Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Dit staat er dus: We beginnen met de IDE. In de IDE staan de txd, dff en de coll. Deze voegen we zometeen toe aan je GTA3.IMG. Kopieer LAe.IDE, en LAe.IPL (Deze kun je vinden in DATA, MAPS, LA) En plak ze in DATA, MAPS. Je treft dit aan: en dan die list met nummers en namen.. maar waarin moet je het aantreffen?, ik heb MapEditor gebuikt, TXD, IMGTool... en zelfs 3ds max.. oh en het kladblok natuurlijk ook, maar ik kan het bij geen van allen vinden.. :S HELP Meh! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Dit staat er dus:We beginnen met de IDE. In de IDE staan de txd, dff en de coll. Deze voegen we zometeen toe aan je GTA3.IMG. Kopieer LAe.IDE, en LAe.IPL (Deze kun je vinden in DATA, MAPS, LA) En plak ze in DATA, MAPS. Je treft dit aan: en dan die list met nummers en namen.. maar waarin moet je het aantreffen?, ik heb MapEditor gebuikt, TXD, IMGTool... en zelfs 3ds max.. oh en het kladblok natuurlijk ook, maar ik kan het bij geen van allen vinden.. :S HELP Meh! Dat tref je in de LAe.IDE en LAe.IPL aan die je moet openen met kladblok. Apple-Mac Reageren
Traser Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) Ik heb net de tutorial gevolgt.. Alles klopte zelfs tot in MED. Ps ik heb hem Gecleaned. Maar nu crasht hij na 10% loaden. Wat is er fout? Gebruik makend van Gmax/MED Bewerkt: 20 januari 2009 door Traser Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 (bewerkt) Dit kan meerdere oorzaken hebben. Controleer de volgende handelingen ==>Heb je je txd gecompressed? ==>Heb je tijdens het exporteren, wel 'San Andreas' aangeklikt? ==>Controleer of de col aanwezig is, en of je die goed geexporteerd hebt. ==>Controleer of de ingevulde naam in 3dsmax/gmax overeenkomt, met de naam die je geexporteerd hebt. ==>Check je IPL/IDE eens op fouten. Staat de draw distance niet hoger dan 300? Dit kan verder een oneindig aantal oorzaken hebben. Apple-Mac EDIT: Mijn excuses, ik zie net dat er een klein foutje in de tutorial staat. Haal alle regels weg, waar een ID-Nummer voor staat, maar laat de eerste regel staan: Als je alles goed hebt gedaan, moet je dit over houden:HIER STAAT NIKS. DIT IS DE FOUT IN DE TUTORIAL. ZIE HIERONDER HOE HET WEL MOET 5390, laeskateparkLA, glenpark7_lae, 150, 0 end tobj end path end 2dfx end anim end txdp end Zo moest het eigenlijk zijn. Open opniew je IDE, en check of 'obsj' ertussen staat. Zoniet, typ dat er dan alsnog bij. obsj5390, laeskateparkLA, glenpark7_lae, 150, 0 end tobj end path end 2dfx end anim end txdp end Mijn excuses voor deze zeer Domme fout. Apple-Mac Bewerkt: 31 januari 2009 door Apple-Mac Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 (bewerkt) Waar kan ik Kam's Scripts krijgen? Ik heb er eentje maar die is voor 3dsmax Bewerkt: 31 januari 2009 door zamg0d1 Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Waar kan ik Kam's Scripts krijgen? Ik heb er eentje maar die is voor 3dsmax Ik heb ze even voor je geüpload, ze zijn voor Gmax. >>>Download<<< Gewoon alles in C:/Gmax/Scripts zetten. Grtz RD Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Werkt dit hetzelfde als voor 3ds? Want die installeer ik nu... Reageren
Beagle Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 (bewerkt) Werkt dit hetzelfde als voor 3ds? Want die installeer ik nu... Ongeveer hetzelfde, lees de readme nog even door @Revolution-Designes: Het is niet zo netjes het zelf nog eens te uploaden, geef liever de >link naar KAMS website< waar alle scripts en uitleg staat Bewerkt: 31 januari 2009 door Beagle Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 @Revolution-Designes: Het is niet zo netjes het zelf nog eens te uploaden, geef liever de >link naar KAMS website< waar alle scripts en uitleg staat Beagle, ik heb dit gedaan omdat hij anders eerst de scripts moest downloaden van Kam's site. Misschien kon hij die niet vinden en volgens mij werkt de downloadlink niet. Jij hebt zelf ook Kam's script op Rapidshare geüpload dus heb jij niets over mij te zeggen. Grtz RD Reageren
Beagle Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 (bewerkt) Beagle, ik heb dit gedaan omdat hij anders eerst de scripts moest downloaden van Kam's site.Misschien kon hij die niet vinden en volgens mij werkt de downloadlink niet. Grtz RD Nee, beide scripts werken nog Directe links: GMax & Max. Ook op zijn website staan duidelijke download links, die kan je niet missen Jij hebt zelf ook Kam's script op Rapidshare geüpload dus heb jij niets over mij te zeggen. Waar heb ik dat neergezet? Het was trouwens niet onaardig bedoeld... Bewerkt: 31 januari 2009 door Beagle Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 @Revolution-Designes: Het is niet zo netjes het zelf nog eens te uploaden, geef liever de >link naar KAMS website< waar alle scripts en uitleg staat Dit is de link naar Rapidshare, wie bewijst dat Kam's de rechtmatige uploader is? Jij hebt zelf ook Kam's script op Rapidshare geüpload dus heb jij niets over mij te zeggen. Waar heb ik dat neergezet? Het was trouwens niet onaardig bedoeld... de >link naar KAMS website< waar alle scripts en uitleg staat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.