Beagle Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 (bewerkt) Nu heb ik een fout gemaakt, ik had de link van KAMS niet goed naar het clipboard gekopieërd. Die rapidshare link was van een bestand die ik had geüpload voor "Bestanden aanvraag". Het moest >deze< link zijn, dit is de link naar KAMS site. Excuses. Bewerkt: 31 januari 2009 door Beagle Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Ik heb nu dat KAMS gedoe maar het werkt niet Als ik het in de goede mappen zet gebeurd er niets Reageren
Beagle Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Ik heb nu dat KAMS gedoe maar het werkt niet Als ik het in de goede mappen zet gebeurd er niets Je moet Gmax/3DS Max wel sluiten als je ze installeert. Om ze te gebruiken, moet je naar de laatste tab "utility's" gaan (hamertje). Daar staat dan een kopje "KAMS GTA Scripts". Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Hier een plaatje waar je moet kijken: Grtz RD Reageren
sns Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Ik Kan 3dmax niet op mijn pc krijgfen omdat ik een 64bit pc heb wat nu (ik kan geen dingen ingame zetten ) Reageren
goronguy Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Hee allemaal, Ik heb een vraagje. In alle sketchup => 3ds Max/Gmax => GTA SA tutorials wordt steeds gesproken over gebouwen modellen, maar ik heb een sketchup model voor een wapen. Is het mogelijk dit ook om te zetten naar GTA SA? Reageren
Beagle Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Ja. Eerst converteren naar 3ds max zoals gezegd word, dan moet je het vervangen met een wapen; zorg wel dat je een wapen importeert voor de juiste schaal etc. Reageren
Cheating-nl Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Waar kaan ik Gmax of 3 ds max gratis downloaden? Reageren
.Senne Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 http://www.turbosquid.com/gmax Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.