Svenie Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) Cabmageddon is een erg leuke missie. Wanneer de Taxi's je insluiten kan je verschillende dingen doen om in leven te blijven. Je kan rustig enkele rondjes op de open plek rijden. Je kan de wagen van een bom voorzien in de garage die zich iets verderop bevind. Als je dit doet kan je over de andere Taxi's heen lopen en vervolgens de bom activeren. Of je kan, zoals hier bij de derde screen, de wagen net voor de rand van het water stoppen en snel op het verhoogje gaan staan. Je kan nu rustig alle wagens kapot schieten. Wanneer de minuut voorbij is, of wanneer alle wagens vernield zijn komt de leider van het vijandelijk Taxi bedrijf in een Zebra Cab aangereden. Wanneer je een Sniper hebt, kan je hem van een afstand dood schieten. Als je geen Sniper hebt, kan je altijd gebruik maken van een ander sterk wapen. Veel succes. Handige link: WikiGTA Bewerkt: 8 februari 2008 door Svenie Reageren
NickBonJovi Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) K bedankt.. hier is het topic niet voor maar toch een vraag, is er geen risico verbonden aan een savegame copieren en dan veel cheats gebruike? Heeft dat geen gevolgen voor mijn ''originele'' savegame? Ow.. er is geeneens een Hunter Cheat,,, XD Bewerkt: 8 februari 2008 door NickBonJovi Reageren
Svenie Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) K bedankt.. hier is het topic niet voor maar toch een vraag, is er geen risico verbonden aan een savegame copieren en dan veel cheats gebruike? Heeft dat geen gevolgen voor mijn ''originele'' savegame?Ow.. er is geeneens een Hunter Cheat,,, XD Er is geen risico verbonden aan het kopieren van een savegame, om er later op te cheaten. Het enige dat je moet doen is het slotnummer van je savegame aanpassen. Voor een lijstje met cheats: Klik! Bewerkt: 8 februari 2008 door Svenie Reageren
NickBonJovi Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Nah doe ik toch niet want er is geen hunter cheat Reageren
TEEJAY Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Nah doe ik toch niet want er is geen hunter cheat je kan wel aan een hunter komen met VC ultimate trainer V2 (overal te downloaden ook hier in de database) als je op shift 8 ofzo drukt komt er een hunter uit de lucht vallen als t shift 7 of 6 ofzo niet is T meest frustrerende dat ik mee gemaakt heb is dat bij een telefoon missie t persoontje dat ik moest vermoorde in een paal zat (ik wist t echt ff niemeer toen ) Reageren
Kruger Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 T meest frustrerende dat ik mee gemaakt heb is dat bij een telefoon missie t persoontje dat ik moest vermoorde in een paal zat (ik wist t echt ff niemeer toen ) Hehe ff een sniperrifle gebruiken, Ik had het probleem dat ik hem eerst maar niet kon vinden, totdat ik omhoog keek Cabmagghedon is een hele leuke missie, gewoon wapens gebruiken, werkt altijd. Reageren
FCE Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Dat ik dacht ik dat ik op load game had geklikt maarja... je raad het al het was delete game .. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Het meest frustrerende wat ik ooit meegemaakt hebt (in vice city) was toen ik in de missie 'Love Juice' net mecedes 1 seconde te laat bij Love Fist bracht. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Bij missie demolition man van Avery heb ik bijna alle ladingen gelegd, maar bij de laatste was ik 1s te laat . Ik probeerde het 20 keer en de laatste keer lukte het, maar toen loopte mijn VC vast . Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Ik zat eens bij een missie (ik weet niet welke) en het was bij het water op het 2e eiland en je moet er veel schieten. Het is dus een moeilijke missie en ik was bij het einde en ik liep toch wel in het water zeker Reageren
GFX-Studio Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Mijn grootste/domste fout is om 3x achter elkaar tegen de zelfde boom aan te knallen terwijl je de missie "Celebrity Tour" van Love Fist aan het doen bent Reageren
SuperSkill Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Met Death Row, Ik heb Lance net ter nauwer nood gered.. we lopen uit die Junkyard dinges,.. komen die mensen van Diaz,.. Flatsh zo over Lance heen ,..(voor de 11ste keer failed ) Reageren
Tieess Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ik ging de Vigalante missies doen met een tank. Ik deed het de hele tijd bij het vliegveld enz. in de buurt. Uiteindelijk (bij de allerlaatste) kwam deze op het vliegveld te staan. Eerst had ik ruim 10 minuten over, 5 minuten later kreeg ik het door. Ik had dus 5 minuten rondgereden langs het vliegveld, ook 80 keer langs de tunnels, dit was (dat d8 ik toen) de enigste weg naar het vliegveld. (Eigenlijk wist ik toen niet eens dat het het vliegveld was). Maarja, uiteindelijk kwam ik er8er dat je links ergens erop moest. Als je me begrijpt kun jeje denk ikwel voorstellen hoe frustrerend het was. maar misschien snapt niemand mijn verhaal. Reageren
1974 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 death row was irritant maar nader hand gebruikte ik de rhino maar. Reageren
profile Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Dat ik zo stom was mijn memory card te verliezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.