Bossinkje Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Dat ik zo stom was mijn memory card te verliezen. Slim... Ik had een keer 4/5 missies achter elkaar gehaald..Een missie 10 keer overnieuw gedaan,omdat ik em niet kon halen.. Viel de pc uit.. Nu zit ik vast bij die missie die ik 10 keer opnieuw moest doen,,Kan hem niet meer halen:( Reageren
Hackman Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ik heb altijd een frustrerend gevoel wanneer ik met een moeilijke missie bezig ben en dat ik op het laatste moment wordt neergeschoten Reageren
bobsie132 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 ik had 30 missies gedaan en 20 taximissies en toen liep mijn F*KING computer vast en moest ik hem afsluiten zonder op te slaan opzich wel lache als je er nou aan terug denkt :schater: Reageren
Bossinkje Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 ik had 30 missies gedaan en 20 taximissies en toenliep mijn F*KING computer vast en moest ik hem afsluiten zonder op te slaan opzich wel lache als je er nou aan terug denkt :schater: Maar niet lachen als het je zelf overkomt.. Reageren
Hackman Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Als het net gebeurd dan baal je echt heel erg maar als je er later weer aan terug denkt dan moet hij er eigelijks wel om lachen dat het gebeurde... En dit was hem zelf overkomen dus volgens mij klopt het niet helemaal, Bossinkje... Reageren
Bossinkje Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Als het net gebeurd dan baal je echt heel erg maar als je er later weer aan terug denkt dan moet hij er eigelijks wel om lachen dat het gebeurde... En dit was hem zelf overkomen dus volgens mij klopt het niet helemaal, Bossinkje... Oh,sorry dat ik het zei hoor Reageren
Hackman Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ik wou je alleen er even op wijzen, meer niet Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Ik was drie dagen bezig met de missie The Driver, toen had ik hem eindelijk na 100x proberen van de weg gebeukt en toen miste ik per ongeluk het eennalaatste checkpoint... en toen verloor ik als nog ik heb toen de onderste plank van mijn computertafeltje kapotgetrapt later heb ik hem wel gehaald Reageren
beast_cannon Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 ik heb een paar domme momenten en 1tje was bij de missie death row ik kwam net aan bij et ziekenhuis waar ik lance moest afzette en ik stap uit in de roze marker en lance wordt overreden!! nogal dom natuurlijk maar ik was nog niet zo ver gekomen en ik stond me tog te schelde joh...... ook nog een dom moment bij de missie the driver. ik stond dik voor ik keek ff 8ter me en toen beukte ik een auto en viel over een schans het water in.... dit was het meest frustreerde moment want ik wou bijna de PS2 kapot slaan Reageren
Hackman Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Als je in een marker moet gaan kan dat ook met een auto, dan kan Lance ook niet overreden worden Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Op een dag was ik van plan TaxiDriver submissie in 1 keer uit te spelen. Bij nr. 98 moest ik ff van de computer en ik drukte gauw op esc. Toen ik terugkwam zag ik dat ik niet op esc maar op F1 had gedrukt . De timer was dus natrlk gewoon afgelopen. Reageren
cj101 Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 dat is echt pech want je krijgt er wel veel geld voor Reageren
Hackman Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Kun je die 100 passagiers dan niet in meerdere keren doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.