Jump to content

onbekende man


60

Recommended Posts

huh die strook waar staat dat je een afbeelding in je bericht kan plaatsen is weg?!

EDIT: sorry ik kan geen screen plaatsen maar wel uitleggen hoe die man er uit ziet: hij heeft een groen vestje aan met witte mouwen en een blauw shirtje er onder op sommige plaatjes staat hij met een shotgun en op een plaatje loopt hij voor paulie's bar in de ''red light destrict''

Bewerkt: door 60
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal wel even voor je kijken. Ik Edit straks wel even wie/wat het is

Edit: Ik ben even door de Red Light District gelopen, maar het enige wat ik daar kon vinden was 1 persoon die gedeeltelijk aan je beschrijving voldoet. Dit is een gedeeltelijk kale man, met een groen vestje, met daaronder een wit shirtje en een blauwe stropdas. Deze man komt ook eens een keer in een missie voor, dus misschien dat jij daar die shotgun van hebt? Ik kan niets anders bedenken. Misschien kan ik hem ook wel niet meer tegenkomen, omdat bij mij nu in plaats van een ''Paulie's bar'' nu de Sex Club 7 gekomen is.

Bewerkt: door Lance Vance Dance
Link to comment
Delen op andere websites

er zijn er bestn wel veel van die screens met die man er op :?

mischien is er ''een goed gta lcs kenner''

Waarom kan je geen plaatje posten dan? Dan kunnen we je misschien helpen. Je kan ook gewoon de link geven hoor ;).

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn er bestn wel veel van die screens met die man er op :?

Daarom denk ik dat dit een geplande outfit was voor Toni. Aangezien hij steeds terug keert met wapens en ook nog eens bonje heeft met de politie.

Dit outfit is waarschijnlijk even voor de release verwijderd. Ik zelf denk dat het is vervangen is door de 'Casual Clothes' of dat het zelfs als 'Casual Clothes' bedoeld was.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Waarom kan je geen plaatje posten dan? Dan kunnen we je misschien helpen. Je kan ook gewoon de link geven hoor .

ik heb al een link geplaatst,maarja nog maals de ling: http://games.fok.nl/news.php?newsid=6144

Iedereen doet er zo moeilijk over maar het is heel duidelijk dat dit miguel is.

De man op dit lijkt erg veel op Miguel ja. Ik neem aan dat het Miguel is uit 'Contrabanned' omdat het plaatje waarschijnlijk geschoten is in de Portland Docks. De missie Contrabanned speelt zich daar ook voor een groot deel af.

Maar de Topic starter had het over de man met het blauwe T-Shirt en het groene hesje. Dit is waarschijnlijk de voorloper van de Casual Clothes. Dit is aannemelijk omdat, waarschijnlijk Toni, de hele tijd terug keert. Rockstar gaat geen Ped op de screens zetten. Daar komt natuurlijk het hoofdpersonage op. De kleren zijn waarschijnlijk voor de release nog veranderd. Dit zijn dan ook screens van voor de release.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...