Jump to content

vind je missies leuk of gwewoon rondschieten


bozmaz

missies of rondschieten? Deel je mening  

65 leden hebben gestemd

  1. 1. missies of rondschieten

    • missies
      8
    • rondschieten
      4
    • allebei
      49
    • iets anders
      4


Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 60

    2

  • bozmaz

    2

  • aznstryker

    2

  • Mastertuner

    1

runescaper8 (gast)
ik doe eerst een hoofdmissie dan ga ik lekker rond rijden en mensen neer knalle en als ik ga vervele dan weer een missie

ik doe eigenlijk bijna hetzelfde, aleen vind ik het rond knallen leuker, daar is het vrije lopen en doen toch voor ;)

edit: en aznstryker, je hebt al eerder een mening gegeven hier in dit topic=)

Bewerkt: door runescaper8
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het leukste de missies, vooral missies die ik niet in één keer kan halen vind ik leuk omdat er dan een beetje uitdaging in zit. GTA VCS is voor mij de enige GTA waar in de missies een uitdaging in voor kwam. Van alle voorgaande GTA's vond ik de missies te makkelijk.. Zoals ik al zei vind ik lastige missies het leukst, maar het moet niet TE moeilijk worden zodat het onmogelijk wordt of moet gaan puzzellen (zoals met die robot in VCS, heel vervelend..:duh:). Naast de missies ben ik af en toe wat aan het rondschieten maar ik probeer altijd alle missies als eerst te halen. Verder ga ik meestal daana door tot de 100%, maar op de PSP heb ik daar op een één of andere manier geen behoefde aan..

Link to comment
Delen op andere websites

ik verschil van dag tot dag soms eens rondschieten of iets anders

iets anders= ik laat me fantasie de vrije loop :D

soms doe ik de openbare dienst achter met de dienstwagen(politie,ambulance,brandweer..)

en met de coach en autobuschaaufeer en soms pakjesdienst :D

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik meestal bij alle gta's doe is als ik heb gekocht heb eerst 3 a4 missie's doen en dan lekker auto's ontdekken en wapens zoeken en uit proberen, gangs bekijken en helpen/verrotschieten want dan schietten ze niet meteen op je ^_^ . dan een paar missie's zodat je wat meer unlocket hebt dan daarvan genietten, kort om lekker russtig aan en niet zoals een vriend van me direkt alle missie's doen en dan rijden en vervelen en zeuren als er nix te doen is, want dat is niet waar want alle gta's hebben zij missie's en allewmaal andere dingen dus je verveelt je heus niet zo snel en zeker niet in 2 weken :bonk:

60' wonderland

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...