Jump to content

wiet

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey!

Volgens mij, zijn dit gewoon blaadjes, want weed heeft een andere kleur! Dit is gewoon ook maar om het huis wat op te fleuren. Verder zie ik eigenlijk niet het nut waarom je hier een topic voor opent, maarja.

GTA-Freak2

Geplaatst:

Blaadjes, want zoals je al af kunt lijden uit de plaatjes zie je dat wietblaadjes veel grotere en puntige blaadjes heeft dan die op dat plaatje.

Wel leuk gevonden trouwens, waar hangt dat ding? :)

Geplaatst:

In een van je plattelans savehuizen dacht ik :)

ik zal nog eventjes zoeken welke precies

Geplaatst:

ik vind het meer het blad van een esdoorn lijken, hier een link naar een plaatje van een esdoornblad.

Geplaatst:
Blaadjes, want zoals je al af kunt lijden uit de plaatjes zie je dat wietblaadjes veel grotere en puntige blaadjes heeft dan die op dat plaatje.

Wel leuk gevonden trouwens, waar hangt dat ding? :)

volgens mij in een huis in de ballands of badlands weet ik veel wat t is.. :cya:

Geplaatst:
ik vind het meer het blad van een esdoorn lijken, hier een link naar een plaatje van een esdoornblad.

Al waren het blaadjes van een kastanjeboom, mij een zorg. De topicstarter vroeg zich af of die blaadjes (in zijn screen) overeenkomsten had met wiet, wat achteraf dus niet zo bleek te zijn. Het heeft dus geen zin om dan nog je mening te gaan geven over een feit, want dat komt in mijn opinie gewoon in de buurt van 'spam'. Aangezien het nu wel duidelijk is dat dit geen wiet is, maar gewoon blaadjes van een Eik (of wat voor 'n boom dan ook), kan er nu wel een slotje op dit topic, denk ik. Dit doe ik dus om verdere onnuttige berichten te voorkomen. :)

Niet eens met slotje ---> Stuur me een PB

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...