-eend- Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 is dit wiet of zijn t gewoon blaadjes? http://img259.imageshack.us/img259/3155/gallery33tn9.jpg >>> Door Bling: Opnieuw screen in een link geplaatst, wegens te grote afmeting. <<<
Silverbyte Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Dat zien er uit als gewone bladeren, niks bijzonders aan dus.
Godfather Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Dat lijken mij blaadjes. Wiet ziet er zo uit:
GTA-Freak2 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Hey! Volgens mij, zijn dit gewoon blaadjes, want weed heeft een andere kleur! Dit is gewoon ook maar om het huis wat op te fleuren. Verder zie ik eigenlijk niet het nut waarom je hier een topic voor opent, maarja. GTA-Freak2
MartyCeha Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Blaadjes, wiet ziet er zo uit: klik
Lance Vance Dance Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Blaadjes, want zoals je al af kunt lijden uit de plaatjes zie je dat wietblaadjes veel grotere en puntige blaadjes heeft dan die op dat plaatje. Wel leuk gevonden trouwens, waar hangt dat ding?
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 In een van je plattelans savehuizen dacht ik ik zal nog eventjes zoeken welke precies
Proximitus Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Dat is allemala hetzelfde interieur
MASTERMIND Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) Dat is allemala hetzelfde interieur Volgens mij ook De enige echte keer wanneer je wiet tegenkomt is in de missie Are you going to San Fierro?. Bewerkt: 29 januari 2007 door MASTERMIND
Wijst Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Lijken mij gewoon blaadjes van een eik.
Twankala Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 ik vind het meer het blad van een esdoorn lijken, hier een link naar een plaatje van een esdoornblad.
-eend- Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Blaadjes, want zoals je al af kunt lijden uit de plaatjes zie je dat wietblaadjes veel grotere en puntige blaadjes heeft dan die op dat plaatje.Wel leuk gevonden trouwens, waar hangt dat ding? volgens mij in een huis in de ballands of badlands weet ik veel wat t is..
Bling Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 ik vind het meer het blad van een esdoorn lijken, hier een link naar een plaatje van een esdoornblad. Al waren het blaadjes van een kastanjeboom, mij een zorg. De topicstarter vroeg zich af of die blaadjes (in zijn screen) overeenkomsten had met wiet, wat achteraf dus niet zo bleek te zijn. Het heeft dus geen zin om dan nog je mening te gaan geven over een feit, want dat komt in mijn opinie gewoon in de buurt van 'spam'. Aangezien het nu wel duidelijk is dat dit geen wiet is, maar gewoon blaadjes van een Eik (of wat voor 'n boom dan ook), kan er nu wel een slotje op dit topic, denk ik. Dit doe ik dus om verdere onnuttige berichten te voorkomen. Niet eens met slotje ---> Stuur me een PB
Recommended Posts