Jump to content

Hoe zet ik mijn model ingame?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb net een huis gemaakt met Google Sketchup ik ben nu klaar.

Maar ik weet nu niet hoe ik hem in GTA:SA moet zetten?

Kan iemand me daar bij helpen of een link naar een tut geven?

PS: Ik heb de zoekfunctie proberen te gebruiken maar hij gaf steeds een foutmelding.

Geplaatst:

Hey ZeroHero, dit kan zeker maar je moet je model wel eerst in 3dsmax of Gmax krijgen. Dit kun je doen door je model op te slaan in sketchup als .3ds en hem vervolgens te importeren in 3dsmax of Gmax door middel van file, import. Vanaf hier kun je deze twee tutorials gaan volgen:

- VideoTUT: Een model in SA zetten door Wazuup

- VideoTUT: Een moddel mappen met de Map IO door Wazuup

Verder is het ook altijd handig om eerst in de Master Tutorial List te kijken on onnodige vragen te voorkomen. Hier vind je alle tutorials over modding die zijn geplaatst op dit forum. Heb je verder nog vragen, dan beantwoord ik ze graag.

Geplaatst:

Je moet aan iemand, die de originele, volledige versie van Sketchup heeft, of die 'm even in een .3ds formaat wil exporteren. Diegene moet deze stappen even duidelijk volgen:

Een een quoteje uit een reply van mij op een topic vergelijkbaar met deze:

<blablabla>

Vanaf hier verwijs ik je door naar de de tutorial van Wazuup hoe je models ingame moet zetten.

Verder heb ik het geleerd door deze geweldige tutorial van Uni, deze tutorial laat zien hoe je Sketchup models ingame moet krijgen. Ik heb een paar belangrijke dingen even voor je opgeschreven, want dat deed ik fout in het begin.

Succes, Grtz Puma.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...