Jump to content

boten :S


michelIII

Recommended Posts

heej ik wil graag de screens van alle boten van vcs

ik heb dit spel namenlijk niet maar ik wil dei boten zo graag zien

op wikigta staan ze nog niet :S jammer genoeg ik hoef geen plaatje van de vindplaatsen!!!

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Op WikiGTA staan wel vindplaatsen. Ga ze opzoeken en je weet hoe ze eruit zien. Ik kijk wel of ik wat screens vind.

@ Hieronder: Oeps :$ niet gezien, sorry!

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Uh marty . Hij zegt zelf dat hij het spel niet heeft dus daar heeftn hij niks aan :ch: . Verder heb ik geen screens voor je helaas . Ik kan geen screenshots maken . Misschien kan je op andere sites wat vinden of andere leden vragen of die wel plaatjes kunnen schieten . Ik zal even kijken voor je maar duidelijkheid is een tweede :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk begrijp je dat het voor ons ook lastig is om screens te maken van alle boten, want het kost erg veel werk om ze alleen te vinden, laat staan screens te maken. Ik denk dat je helaas nog even op Wikigta moet wachten, dit zal ook niet meer gek lang duren denk ik. Maar ik heb toch maar even wat screens van het internet geplukt met boten, en een paar niet of nauwelijks veranderde boten van LCS & SA gestolen :clown:. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, verdere info vind je op Wikigta als er screens van de voertuigen komen. In ieder geval, hier heb je veel boten ;)

Predator (LCS)

Reefer (LCS)

Speeder (LCS)

Marquis

Jetmax

Jetski

Squallo (SA)

Tropic (SA)

Dinghy (SA)

Link to comment
Delen op andere websites

Jammergenoeg beschik ik niet over de CheatDevice en kan ik dus geen screen's via de PSP zelf maken. Wel heb ik een digitaal fototoestel en daarmee heb ik voor u bepaalde boten opgezocht ( ik heb dus geen screenshots van alle boten , de screens zijn onzuiver ; sorry daarvoor ) :



2004540507908757626_th.jpg 2004515820175658675_th.jpg 2004542555738856826_th.jpg 2002059748266508577_th.jpg 2002060371034160207_th.jpg 2002083457384144438_th.jpg 2002009830538139629_th.jpg

klik voor vergroting

Link to comment
Delen op andere websites

heej bedankt allemaal die screens hebben gemaakt of gevonden

nu mag er van mij een slotje op want mijn vraag is nu beantwoord :slotje:

>>> Door Dutchy3010: Fijn dat het duidelijk is, maar we laten de topics gewoon open zodat andere mensen er nog wat aan kunnen hebben :).<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...