Jump to content

[SA] San Andreas Race Career


Froodooo

Recommended Posts

Hé, verdraaid! Met mijn vierde plek behoor ik zo te zien nét niet tot het erepodium, maar ach, met zulke goede tegenstanders was dat wel te verwachten. :D

Al goed, van harte gefeliciteerd met het behalen van de eerste plaats van deze contest, HerrieM! En natuurlijk wil ik ook even PatrickW en Matthijs feliciteren met hun tweede en derde plaats op het erepodium, wat zeker weten ook een topprestatie is!

En uiteraard een groot applaus voor de organisatie, wat Froodooo zoals gewoonlijk helemaal perfect geregeld had. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Het was voor mij uberhaupt al een enorme prestatie om in de finale te komen, en dan is die 5e plek ook niets anders wat ik had verwacht tegen deze kannonnen. Ze waren stuk voor stuk gewoon beter als mij en zijn dan ook terrecht hoger geeindigd. In het speciaal wil ik HerrieM feliciteren, het is toch wel knap elke racetournament, petje af. Natuurlijk ook PatrickW en -Matthijs- gefeliciteerd met hun podiumplek, Bling gefeliciteerd met je 4e plek.

Nu ik toch bezig ben wil ik ook froodooo feliciteren met dit zeer geslaagde contest, ga zo door :klap: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ook nog mijn complimenten aan iedereen. Natuurlijk aan Froodooo, het zag er -zoals we gewend waren- piekfijn uit. HerrieM, ik had gehoopt het van je te kunnen winnen, maar helaas. Veel plezier met je titel en we komen elkaar vast nog wel eens tegen. Eveneens PatrickW gefeliciteerd met je tweede plek, en last but not least, ben ikzelf natuurlijk ook erg tevreden met mijn bronzen plak!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...