Fuffie Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Als ik een Template upload dan zie ik allemaal kruisjes waar normaal een plaatje moet staan. Hoe kan ik dit probleem verhelpen. Dat het niet meer komt. Ik upload altijd met IPB-Nogwat.xml. Alvast Bedankt Fuffie Reageren
Die-hard Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Dan heb je je images niet, of niet goed upgeload. Kijk dat nog eens na.(vaak zitten images in een apart xml bestand) Reageren
Argon Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Dan heb je je images niet, of niet goed upgeload. Kijk dat nog eens na.(vaak zitten images in een apart xml bestand) Van die XML bestanden dat is bij Invision Power 2.X en dat is illigaal als je geen licentie hebt en ik denk niet dat fuffie er een heeft. Ik denk dat het eerder over InvisionFree gaat. Waarschijnlijk ligt het eraan dat de images niet naar jouw C:/ schijf kunnen linken fuffie of de links naar de images zijn "dood". Reageren
bramboy Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 PS:het is onnodig voor tweedezelfde topics te maken Reageren
Thundercover Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 PS:het is onnodig voor tweedezelfde topics te maken Dat andere topic gaat over afbeeldingen in een website, dit topic over afbeeldingen van een template in het forum. Dus twee verschillende dingen, twee verschillende topics. Reageren
Fuffie Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) 1.Ik heb invision gekocht 2. Ik snap het probleem al. Sorry voor dit onzinnige. Ik heb inderdaad niet zo goed opgelet. Maar wel bedankt voor jullie aandacht. :$ Bewerkt: 7 februari 2007 door fuffie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.