Jump to content

Waarvan kent Toni Father Ned?


Lance Vance Dance

Recommended Posts

Zoals de titel al zegt: Waarvan kent Toni Father Ned? Waarom ga je voor hem werken? Dit is mij nog niet helemaal duidelijk.

Hij schijnt je goed te kennen, want in de laatste missie neemt hij de benen en noemt hij je bij je naam.

Eventjes vraagjes op een rijtje (is makkelijker) :):

- Waarvan ken je Father Ned?

- Waarom werk je voor Father Ned?

- Waarom neemt hij op het laatst de benen voor Toni?

Bedankt voor de opheldering :cya:

Lance Vance Dance

Link to comment
Delen op andere websites

- Waarvan ken je Father Ned?
Gek, ik weet het eigenlijk zelf niet precies. In ieder geval zijn de missies voor Ned Burner beschikbaar na The Morgue Party Candidate. Er wordt niet echt vertelt hoe je Ned leert kennen.
- Waarom werk je voor Father Ned?
Even mijn tekstje van WikiGTA bovenhalen. :)
Ned Burner is een journalist voor The Liberty Tree. Hij wordt opeens een geheerd nieuwsreporter, als hij keer op keer als eerste het laatste nieuws weet te verkondigen in LCN op de radio. Uiteraard heeft hij dit niet aan zichzelf maar aan Toni Cipriani te danken. Het is immers Toni die ervoor gezorgd heeft dat er 'nieuws' was. Zo heeft hij onder meer drie acteurs vermoord, in opdracht van Ned Burner, die zich voordeed als priester. In de missie False Idols merkt Toni dat er iets niet klopt. Uiteindelijk wordt Ned Burner ook vermoord door Toni, in de missie Stop the Press, in opdracht van Donald Love. De duistere praktijken van Donald dreigden immers aan het licht te komen. Ned Burner geniet na zijn dood geen plechtige begrafenis. De lijkwagen met Ned's lijk erin wordt immers door Toni Cipriani gestolen, in opdracht van Donald Love, die niet vies is van kannibalisme.
- Waarom neemt hij op het laatst de benen voor Toni?
Hij weet volgens mij dat Toni Cipriani voor Donald Love werkt. Ned heeft namelijk bewijsmateriaal i.v.m. de moord op Avery Carrington, Donald's ex-mentor. En dus kan Toni wel eens gevaarlijk worden...

Ik hoop dat hieruit iets wijzer bent geworden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarvan ken je Father Ned?

Je kent hem van de kerk. Die kerk staat op Staunton Island vlakbij de Well Snacked Pizza. Toni biecht in een paar missies van Father Ned Burner een paar erge dingen op. Toni komt dus naar de kerk om zijn zonden in het leven op te biechten. Toni schijnt gelovig te zijn, alleen weet ik niet zeker welk geloof hij heeft. Ik dacht dat hij Katholiek was.

Waarom werk je voor Father Ned?

Dit is een inkoppertje. Hij werkt voor Father Ned om zijn zonden af te kopen. Toni denkt dat hij zijn zonden kan afkopen door te werken voor Father Ned. Toni wil iets goeds doen.

Waarom neemt hij op het laatst de benen voor Toni?

Omdat Father Ned in de laatste missie False Idols zijn ware aard onthult aan Toni. Father Ned blijkt in werkelijkheid een journalist te zijn. Toni moest al die dingen doen, zodat Ned met de eer van die primeurs kon strijken. Ned heeft ook belastend bewijsmateriaal weten te verzamelen over Donald Love. Dat bewijs is veel waard, aangezien Donald in de race is om burgemeester van Liberty City te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...