Jump to content

Zwart scherm


hardcore_bob

Recommended Posts

Ik zie alleen een zwart scherm en wat blokjes kan ik maken.

Ik heb een paar verklaringen:

1. Ik heb windows XP.

2. Ik heb van tevoren een onjuiste .sty file geladen.

3. Ik krijg de tiles niet tevoorschijn.

verder wil ik nog ff zeggen dat je zelf wel de editor kan ontdekken en jezelf lere, als hij het maar doet....

wie kan mij helpen? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het onjuiste sty-file hebt geopend, kun je een andere openen via Tools > Settings > Style File. Een zwart scherm betekent gewoonlijk dat je geen level geopend hebt. Dit kun je doen via File > Open. Levels kun je vinden in de Data-map en zijn opgeslagen als *.gmp.

Dat je geen tiles in de tile selector ziet ligt aan Windows XP. Door in het vak te klikken worden de geselecteerde tiles zichtbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

nergens staat Tools>Settings en ik kan nog steeds alleen maar

dit tevoorschijn krijgen.

'Tools' zie ik gewoon in je afbeelding staan, tussen 'View' en 'Window'. Dat het veld zwart is, komt waarschijnlijk doordat je fstyle.sty als style file hebt geopend. Dit is geen correcte style file voor mapping: Je moet wil-, ste- of bil.sty hebben.

Is er totop de dag van vandaag nog steeds geen XP-hack of oplossing voor de XP-bug in de GTA 2 Editor?

Nee, die is er niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Die tab stond er eerst niet, maar ik heb hem opnieuw geinstalleerd, en toen dee ik new map en hij dee het wel, alleen moet ik nog ff die tutorial doorkijken want ik heb net uitgevonden hoe je ergens anders heen gaat met je scherm :schater:

Die tools tab staat er wel, maar ik weet niet precies in welke situatie die screen is genomen, en ik heb ook nog gehad dat die tools tab niet reageerde (voor het re-install), net zoals de andere knopjes, alleen files en nog wat deed het.

In ieder geval bedankt allemaal :cya:

Bewerkt: door hardcore_bob
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...