Jump to content

Favoriete hoofdpersonage?


aznstryker

VCS  

72 leden hebben gestemd

  1. 1. Met welke mens wil je het liefst spelen?

    • Victor Vance (VCS)
      11
    • Toni Cipriani (LCS)
      3
    • Carl Johnson (SAN)
      27
    • Tommy Vercetti (VC)
      26
    • Claude (GTA 3)
      2
    • Mike (Advance)
      0


Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 60

    2

  • Godfather

    2

  • aznstryker

    2

  • White Gold

    1

Tommy Vercetti

Claude heet in GTA3 geenClaude Speed

zo heet ie in GTA2

in GTA3 gewoon Claude

Officieel niet nee, door Rockstar is daar niets over bevestigd. Sterker nog de naam Claude valt in het hele spel GTA III niet eens. Het is wel zo dat Claude Speed en het hoofdpersonage van GTA III veel overeenkomsten met elkaar hebben wat het aannemelijk maakt dat Claude Speed zowel in 2 als in III voorkomt.

Verder heb ik gestemd op Tommy Vercetti, stoere gast hier en daar sarcastisch en zo koel als ijs. Daarbij speelt hij in mijn favoriete GTA: GTA Vice City

Ook vind ik de stem van de Voice Actor een fijne en stoere stem om te horen die helemaal bij de hele setting van GTA VC past. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Tommy Vercetti ook wel geinig.

Al sprint hij wel wat raar, maar met zijn hawaii-hemd aan past hij helemaal bij Vice City.

De stem van Tommy spreekt mij ook wel aan. (Vic Vance vind ik ook wel een leuk personage.)

Link to comment
Delen op andere websites

Carl Johnson, thats my man.. respect :puh: Vanwege zijn vechtkunsten, lenigheid, taalgebruik, en .. hersenen!!! :puh: ik bedoel , nam Tommy of Claude ofzo voor om op zwemles te gaan? Liberty City schijnt blijkbaar vol te zitten met zwembaden :puh:

P.S. Er staat bij GTA3: Claude Speed maar die Speed hoort daar niet want Claude Speed is een heel ander personage uit GTA2 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind carl johnson(CJ) de coolste met z'n r&b taaltje en die durft veel meer,de missies met hen is veel cooler dan met die andere hoofdpersonages

edit: iets vlug typen :D ik vind tommy dom,echt waar hij denkt dat hij alles is maar moesten CJ en tommy tegen elkaar beginnen, dan zou CJ winnen! (denk ik toch :D)

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...