Jeffrey16 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 Heey bij mij lukken de cheats niet, erg vervelend zijn er bepaalde buttons die je ingedrukt moet houden ofzow? ik heb echt alles geprobeerd. Zijn er bepaalde plaatsen waar je de cheats moet invoeren? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 (bewerkt) Wat lukt er niet? Het enige waaraan je moet voldoen is dat je op het moment dat je de cheat indrukt over straat / in een gebouw rondloopt / rondrijd. Terwijl je dan gewoon stil staat druk je een of andere cheat in , een volledige lijst vind je =>hier<=. Normaal gezien zou er dan linksboven in beeld een donkerder vakje moeten komen met daarin ' Cheat Activated '. LET OP! Niet alle cheats hebben meteen effect, zo heb je bv. de armor / health / weapon cheat die ervoor zorgt dat je op 1 seconde armor / health / weapen set krijgt . Een ander soort is bijvoorbeeld de ' Car Wheels Are Cromed ' cheat , deze heeft geen effect op Vic maar wel op de voorbijkomende auto's en die zie je dus maar als er zo een voorbijkomt . Btw ; Welkom op het forum ! Bewerkt: 31 januari 2007 door Nicsan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeffrey16 Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2007 Jongens het lukt nog steeds niet. Wat the hell doe ik fout? Ik doe precies wat je me zegt maar het lukt gewoon niet. Pleaz help me! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2007 Houd je misschien nog andere toetsen vast of houd je bijvoorbeeld een toets vast? Dan kan het zo zijn dat je PSP het als meerdere tekens leest en dus bijvoorbeeld vaker het X-je wordt ingedrukt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2007 Persoonlijk denk ik niet dat het de antwoorden in dit topic gaan helpen. Maar je hebt dit ook al in een ander topic gevraagd! Geeft niks, je bent tenslotte nieuw op het Forum. Ik zelf heb in dat topic antwoord gegeven en ik denk dat daarmee je probleem kan worden opgelost. Het ligt dus aan je instellingen kwa besturing. Ik kan het hier helemaal gaan uitleggen maar daar heb ik geen zin in, ik zet gewoon mijn post van ik geloof alweer eergisteren hieronder voor je neer. De bedoeling is dus dat je je instellingen veranders of de Cheat enigzins aangepast invoert. Je kan de cheats tijdens het spelen van VCS invoeren, niet tijdens Cut Scenes en ook niet in het menu zoals wel in GTA3 en GTA: VC kon. Je zegt dat je de toetsen snel achter elkaar indrukt, doe dit eens met 'beleid' en je hebt al een kans dat je poging om een cheat te activeren nu wel werkt. Waar ik persoonlijk zelf aan denk waar het aan ligt is het volgende, indien je in een Cheat bijvoorbeeld < of > (Pijltje naar boven, onderen, links en rechts) bevat, dan wordt die niet correct ingevoerd indien je je instellingen bij de besturing op Directional Buttons hebt gezet. Indien ze inderdaad hierop staat, wat betekent dat je met de pijltjes loopt in plaats van de Analoge Stick, moet je niet de pijltjes gebruiken om de cheats in te voeren, maar gebruik je hiervoor de Analoge Stick die je dan naar voren, achteren links of rechts drukt. Ik wens je er heel veel succes en plezier mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeffrey16 Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2007 Echt superbedankt advancegta, het werkt nu idd wel, eindelijk. Dan nog een vraag bij de opdracht dat je foto's moet maken van Martinez, hij zegt steeds dat het geen goede foto's zijn. Maar is ik dichterbij kom is mijn missie failed. Kan je me hier ook bij helpen alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2007 In de missie ' The Mugshot Longshot ' van ' The Mendez Brothers ' is het de bedoeling dat je bewijst dat Jerry Martinez een undercover-agent is, dit doe je door foto's te nemen van Jerry en zijn contactpersoon. Je rijd naar het politiekantoor en als je daar aankomt komt er een roze marker tevoorschijn, ga nu een stapje voorbij die roze marker ( in de richting van de auto ) gaan staan. Dan neem je je fototoestel en zoom je in met totdat je de hoofden van Jerry en de agent in het vizier heb, dan druk je op om de foto vast te leggen. Daarna moet je de wagen achtervolgen tot aan de jachthaven ( waarin GTA : VC Colonel Cortez ) lag, daar komt er terug een roze marker tervoorschijn en terug ga je een stapje vooruit ( in de richting van het schip ) en zo kan je dan terug de foto vast leggen . LET OP! Het is niet nodig dat je de auto / boot van Jerry Martinez ook op de foto zet, het belangrijkste is dat je duidelijk de hoofden van beide personen ziet. Ga vooral niet té dicht, doe 1-2 stapjes ofzo, want anders komt er ' Mission Failed ' op je PSP-schermpje. Indien het je echt niet lukt, kan je hier de missie ' The Mugshot Longshot ' laten doen door een ander lid. Indien je niet weet hoe je je savegame op GTAF upload, kijk je beter eens hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.