Jump to content

[OV] Real Life Foto Contest v3


Ikkes

Recommended Posts

Het was moeilijk om een definitieve keuze te maken, maar ik moet zeggen heren. Er is weer mooi werk verzet, vooral de natuur foto's waren erg mooi. Om een voorbeeld te noemen het gebied van Froodooo of dat van Bassiej™. Kortom hier mijn lijstje en ik wil jullie nog veel succes wensen.

Nummer 1: Froodooo

Nummer 2: Bassiej™

Nummer 3: Ikkes

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ikkes

    6

  • Rullez

    2

  • NandroDavids

    2

  • M4X

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nummer 1: demontventoux

Nummer 2: Froodooo

Nummer 3: Bassiej TM

Nummer 3 kiezen was zeer moeilijk! Toch ga ik voor Bassiej TM, omdat je zo'n mooie foto van Monaco heel moeilijk kan maken.. Een goede 4e plaats gaat zeker naar Kristof01, mooie natuur en perfect genomen. Toch had ik het wat warmer van kleur willen zien... Desal niettemin prachtig! _O_

Top werken!

Btw; jammer dat die meel zo vaag is, het is een prachtige actiefoto!

Ook een applausje voor de overige, ze waren allemaal schitterend! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
post-3948-1173547111.jpg

Ronde 2

Zoals aangekodigd(wel iets later, excuses hiervoor) word er weer gestemd, dit maal voor ronde 2. De deelnemer en hun foto's zijn hier te bezichtigen.

Het stemmen gebeurd weer volgens het gebruikelijke maniertje:

[b]Nummer 1:[/b]
[b]Nummer 2:[/b]
[b]Nummer 3:[/b]

Nummer 1 staat voor je favoriet, nummer 2 voor de persoon die jij net iets minder vind dan nummer 1 etc.

Nummer 1 krijgt 3 punten, nummer 2 krijgt 2 punten en nummer 3 krijgt 1 punt. De mensen met de meeste punten gaan door.

Stemmen kan tot en met zaterdag 1724 maart 2007

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

Voordat ik vergeet te stemmen doe ik dat nu direct maar even...

Nummer 1: TheGuardian -- Op de locatie van jouw foto ben ik iets minder dan een jaar geleden geweest en het roept mooie herinneringen op. Volkomen duidelijk op de eerste plaats dus.

Nummer 2: demontventoux -- Schitterend totaalplaatje, maar niet zo'n spectaculair gebouw en vandaar dus de tweede plaats.

Nummer 3: Ikkes -- Stonehenge blijft een aparte plaats en je hebt er een mooie foto van weten te maken. M'n laatste punt gaat daarom naar jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Nummer 1: Demontventoux : Mooi uitzicht vanaf het water op een kerkje in een mooi gebied. Tevens is de foto kwalitatief in orde, wat de eerste plaats vormt in mijn ogen. Daarnaast zie je de kerk ook prachtig gespiegeld in het water.

Nummer 2: TheGuardian : De kwaliteit van deze foto is minder dan de bovenstaande kandidaat, maar deze foto is wel op een dusdanig mooiere plaats gemaakt dat ik hem toch de tweede plaats geef. De kwaliteit maakt hem minder.

Nummer 3: Kristof01 : Kwalitatief erg mooi, vanuit een erg mooie hoek genomen en het is natuurlijk een mooie plek in Parijs. Het doet ook herineringen opwaaien, maar dat is niet echt een reden om deze foto in mijn rijtje op te nemen. Vanwege een kwalitatief goede foto en een mooie locatie breng ik deze foto in op de derde plek in mijn lijst.

Succes allemaal! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wegens te weinig stemmen is de stemming voor ronde 2 verlengt tot en met 24 maart 2007! Dus allemaal stemmen :) .

Tussenstand:

Demontventoux: 9 pnt.

TheGuardian 5 pnt.

Kristof01 4 pnt.

Ikkes 3 pnt.

Tunix 3 pnt.

BassiejTM 2 pnt.

Zoals je ziet heeft iedereen de kans om nog door te gaan. Wil je wat verandere aan deze volgorde breng dan je stem uit!

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...