Jump to content

3e eiland


gtaloser

Recommended Posts

Hey,

Ik heb gta 3 nu 1 week. en ik ben op het 2e eiland maar ik wil naar het 3e eiland duurt dat lang ik heb nu als opbrachtgever die R in het beeld bij de wc is het park

En ik wil ook in die dodo vliegen maar waar staat die?

GTALOSER

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

rijd langs de kant van het 2de wereldje

na een tijdje zie je een ondergrondse baan (LET WEL OP want ik had het ook 2 keer niet gezien)

en dan rijd je niet te snel want je moet op de bordjes opletten die daar boven de weg hangen (ze wijzen je de weg naar airport (3de land))

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar ik snap jullie even niet, welke tunnel hebben jullie het over? De metro of de trein? Als je onder de metro gaat rijden kan je wel naar Shoreside Vale maar later is er een hek waardoor je niet verder kan en als je door de tunnel gaat kom je een blauwe muur tegen en dan kan je ook niet verder.

Als je verder bent met Rays missies kom je later de letter D tegen (Donald Love) als je daar de missie: A drop in the Ocean hebt gehaald kan kan je naar het derde eiland. De dodo staat ook in het derde eiland op het vliegveld.

Er is wel een trucje om in het derde land te komen, door met de tank te vliegen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Met de code dat de auto's bijna geen last van zwaartekracht hebben (weet zo snel de code niet uit mijn hoofd, maar is te vinden op GTAgames.nl. Vervolgens draai je de loop naar achter en vuur je heel snel achter elkaar. Beetje een aanloop nemen, het liefste ook nog een schans zodra je snelheid hebt. Zie daar; Je Rhino vliegt.

Link to comment
Delen op andere websites

Met de code dat de auto's bijna geen last van zwaartekracht hebben (weet zo snel de code niet uit mijn hoofd, maar is te vinden op GTAgames.nl. Vervolgens draai je de loop naar achter en vuur je heel snel achter elkaar. Beetje een aanloop nemen, het liefste ook nog een schans zodra je snelheid hebt. Zie daar; Je Rhino vliegt.

bedoel je die code chittychittybb??als dat het is probeer ik het wel maar ik krijg die tank niej in de lucht

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

En dan in de lucht blijven vuren. Probeer trouwens voor de missie: A drop in the Ocean ook niet met een boot op Shoreside Vale te komen, er staat dan een soort veiligheidslijn in het water waardoor je niet verder kunt komen. Je kunt er absoluut niet overheen/onderdoor/langs of dergelijke.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Hey,

Ik heb gta 3 nu 1 week. en ik ben op het 2e eiland maar ik wil naar het 3e eiland duurt dat lang ik heb nu als opbrachtgever die R in het beeld bij de wc is het park

En ik wil ook in die dodo vliegen maar waar staat die?

GTALOSER

ik weet een trucje hoe je op het derde land komt ook al ben je nog op het eerste land je moet een motor downloadeen van gtaxclusive.tk en dan bij voertuigen bij gta3 bij de 2 pagina zie je de motor als j hem hebt geinstaleerd dan vervangt tie de diablo statillion en j kan hem vinden waar de diablos zijn zij rijden er op dus je moet er een vinden er staat er geen een op een vaste plek en je moet de code chittychittybb gebruiken anders kan je niet vliegen

[EDIT door Lantyz: Reclame verwijderd]

Bewerkt: door acount manager
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...