DutchBull Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 (bewerkt) Hoi allemaal, Ik ben nieuw met GTA mods, maar heb er veel intresse voor. Nou had ik ik dus vraagje: Kan ik TrueSpace gebruiken om objecten te maken? Greetz, DB (DutchBull) -- EDIT -- Even wat extra informatie: Ik kan opslaan in de volgende extensies: Caligari Objects - *.cob 3DStudio ASCII - *.asc DirectX - *.x Autocad - *.dxf Object Animation - *can PlayStation - *.rsd Bewerkt: 21 november 2004 door DutchBull Reageren
gtaloser Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Nee volgens mij niet je moet opslaan als een dff. bestand Reageren
DutchBull Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Ik bedoel mee van: zijn er converters er voor, of kan ik het rechtstreeks opslaan. Reageren
Na$! Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 :huh: je kan ook eeen object maken opslaan in een van de dingen die je kunt opslaan en dan openen in z-modeler en dan opslaan in dff ps. sryy voor het vele 'en dan' Reageren
Jarno Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 .x en dan met ColFileMaker converten. Reageren
DutchBull Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2004 .x en dan met ColFileMaker converten. Kijk, aan dit soort posts heb ik wat Kan iemand mij een goeie map editor aanraden? (Zodat ik 'n object kan testen) Reageren
Na$! Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 .x en dan met ColFileMaker converten. Kijk, aan dit soort posts heb ik wat Kan iemand mij een goeie map editor aanraden? (Zodat ik 'n object kan testen) M00mapper Hieros kunnen jij downloados (hier dus) Reageren