DutchBull Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 (bewerkt) Hoi allemaal, Ik ben nieuw met GTA mods, maar heb er veel intresse voor. Nou had ik ik dus vraagje: Kan ik TrueSpace gebruiken om objecten te maken? Greetz, DB (DutchBull) -- EDIT -- Even wat extra informatie: Ik kan opslaan in de volgende extensies: Caligari Objects - *.cob 3DStudio ASCII - *.asc DirectX - *.x Autocad - *.dxf Object Animation - *can PlayStation - *.rsd Bewerkt: 21 november 2004 door DutchBull Reageren
gtaloser Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Nee volgens mij niet je moet opslaan als een dff. bestand Reageren
DutchBull Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Ik bedoel mee van: zijn er converters er voor, of kan ik het rechtstreeks opslaan. Reageren
Na$! Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 :huh: je kan ook eeen object maken opslaan in een van de dingen die je kunt opslaan en dan openen in z-modeler en dan opslaan in dff ps. sryy voor het vele 'en dan' Reageren
Jarno Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 .x en dan met ColFileMaker converten. Reageren
DutchBull Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2004 .x en dan met ColFileMaker converten. Kijk, aan dit soort posts heb ik wat Kan iemand mij een goeie map editor aanraden? (Zodat ik 'n object kan testen) Reageren
Na$! Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 .x en dan met ColFileMaker converten. Kijk, aan dit soort posts heb ik wat Kan iemand mij een goeie map editor aanraden? (Zodat ik 'n object kan testen) M00mapper Hieros kunnen jij downloados (hier dus) Reageren
Eclipse Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 hier een korte uitleg: 1. sla je gemaakte bestand op als een .x file. 2. importeer je bestand in de zmodeler (is te downloaden in de ddb van GTAG) 3. exporteer je bestand als een .dff file 4. met die .x file kan je met de coleditor (die ook te downloaden is in de ddb) een .col file maken. 5. verder moet je ook een textuur toevoegen aan je object 6. ten slotte moet je alle files in VC zetten met behulp van de m00mapper maar dit is echter modden voor gevorderden..als ik jouw was zou ik met wat simpels beginnen Reageren
DutchBull Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2004 hier een korte uitleg:1. sla je gemaakte bestand op als een .x file. 2. importeer je bestand in de zmodeler (is te downloaden in de ddb van GTAG) 3. exporteer je bestand als een .dff file 4. met die .x file kan je met de coleditor (die ook te downloaden is in de ddb) een .col file maken. 5. verder moet je ook een textuur toevoegen aan je object 6. ten slotte moet je alle files in VC zetten met behulp van de m00mapper maar dit is echter modden voor gevorderden..als ik jouw was zou ik met wat simpels beginnen Dankje! Heb alleen probleem met mijn moomapper. Alles is zwart Reageren
DutchBull Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2004 2. importeer je bestand in de zmodeler (is te downloaden in de ddb van GTAG) Als ik dit doe, dan zie ik geen .x in het importeer lijstje... Hoe moet ik 'm importeren? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.