Advancegta Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2007 maar zoeen ding moet je steeds in je computter steken en de computter moet ook nog eens aan staan en het kost ook nog eens geld zoeen wifi ding duzz.. Hierbij moet je goed letten of je een USB Adapter hebt die Wifi ontvangt of uitzend. In mijn geval was het dus ontvangen. Was dus eigenlijk een verkeerde aanschaf, maar nu gebruik ik hem indien mijn normale internet er eens uit ligt dat ik dan toch kan internetten van de buren (voor het geval dat ). De wifi Adapter die je hier het beste voor kunt gebruiken is de Wifi Max. Voor verkooppunten en overige informatie moet je maar even op google kijken. Het handigste is toch om gewoon je router te gebruiken aangezien de snelheid hiervan toch een stuk hoger is. Indien je je wachtwoord echt niet meer weet kan je altijd nog je Router Resetten, je zult dan wel alles opnieuw moeten configureren dus ook het wachtwoord wat je dan meteen terughebt. Probeer anders eens 'admin', dit is namelijk het standaard wachtwoord. jaja de Wifi Max. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2007 nee. ik wil het lieft niets met een wifi toestand te maken hebben(waarom niet.....weet ik eigenlijk niet ) ik ik zal kijken of ik mijn router kan resetten, maar wie weet waar ik dan moet beginnen, ik ben ook maar een kind van 13, en mijn vader mag het al niet (boeiend ik trek me daar toch nooit iets van aan) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarcetti Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2007 ik snap het niet goed ik zie juist op de 1ste pg dat je je wachtwoord moet doen 1is dit dan je wachtwoord+gebruikersnaam van op je pc ofzo van telenet bv? 2waar moten we dat invullen ? thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2007 ik snap het niet goed ik zie juist op de 1ste pg dat je je wachtwoord moet doen 1is dit dan je wachtwoord+gebruikersnaam van op je pc ofzo van telenet bv? 2waar moten we dat invullen ? thanks Ik snap ook niet precies wat je bedoelt, maar als ik het een beetje begrijp bedoel je dat je nu in de PSP zit waar je de zaak in moet stellen. Als dat het geval is kan ik je daar wel bij assisteren, want elk draadloos modem heeft als het goed is een beveiliging. Dit is om fraude tegen te gaan, bijvoorbeeld dat iemand van de buren via jouw internet gaat zitten surfen. Dat wil je niet dus elk draadloos modem heeft een sleutel of in jowu geval dus een wachtwoord. Deze kun je vinden op de router en/of in de handleiding van je internet (modem/router). Dit kan een heel verschillende code zijn, dit kan een WEP sleutel wezen of een WPA en dat staat meestal op de onderkant van het modem. Wat je hebt kan ik vanaf hier niet zien, maar dat kan je wel aflezen. Kortom, het kan ook wat anders wezen, maar ik heb niet zo heel veel ervaring met de draadloze wereld. Ik hou het gewoon bij een kabel, maar ik hoop dat je hier wat aan hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarcetti Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2007 thanks ik zal het wel eens proberen voor te zien wat het doet hopen maar dat het lukt fingers crossed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2007 neej, ik bedoel (daarom heb ik dit topic ook gemaakt) hoe ik via via mijn prt-shared-key kan weten of hoe ik erachter moet komen want ik heb beveileging op mijn pc dus ik kan zo geen verbinding maken ik hoop dat julie het nu wel begrijpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WWEGTA Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2007 Ik heb sinds vandaag de Thrustmaster Wifi USB voor de PSP maar tijdens het instaleren als er staat: Als uw computer op dit moment is verbonden met internet, klik dan op volgende. Zo niet, maak dan verbinding met internet en klik vervolgens op volgende. Dus als ik op volgende druk krijg ik een " In Connection Sharing " fout melding. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Heeft iemand hier ook last van, of last van gehad? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2007 Nog eens dit is illegaal en het mag niet! En eigenlijk zou ik niet verder moeten helpen, maar ja.Antwoord: Op voorwaarde dat je genoeg signaal en ze geen beveiliging hebben. -De buren merken dit hoor: mijn buren kregen hierdoor soms uitval met het internet. Gelukkig ben ik niet betrapt maar ik doe het nu via mijn eigen netwerk. Wat is daar illigaal aan? Als je het vraagt is dat toch geen probleem (Ok Ik tap zovaak bij school internet af met mn PSP ) Maar echt illigaal lijkt het mij niet. Als anderen er geen last van hebben. Trouwens, je kunt het wachtwoord wel vinden hoor. Gewoon even op een van de PC kijken die ook van het draadloze netwerk gebruik maken welk wachtwoord die gebruiken en klaar is kees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.