Jump to content

Nieuwe global moderator!


Lantyz

Recommended Posts

Na het vertrek van Mazzeltje uit het team zat het er aan te komen: We hebben een nieuwe global moderator in ons midden. Graag een warm onthaal voor NandroDavids, die vanaf heden in een paars jasje over het forum gaat!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    1

  • Typhoon

    1

  • Advancegta

    1

  • Mirrrr

    1

Na het vertrek van Mazzeltje uit het team zat het er aan te komen: We hebben een nieuwe global moderator in ons midden. Graag een warm onthaal voor NandroDavids, die vanaf heden in een paars jasje over het forum gaat!

Ik zag het al bij de Online gebruikers list, en toen ik op Refresh drukte verscheen dit topic zoals verwacht meteen. NandroDavids, een warm onthaal voor NandroDavids. :klap:

Overigens ook jammer dat Dizzee en Mazzeltje zijn gestopt, dat had ik in het andere topic nog niet gezegt.

Link to comment
Delen op andere websites

Na het vertrek van Mazzeltje uit het team zat het er aan te komen: We hebben een nieuwe global moderator in ons midden. Graag een warm onthaal voor NandroDavids, die vanaf heden in een paars jasje over het forum gaat!

Wow Mazzeltje is nog maar net vertrokken en gelijk al een nieuwe G-Mod, erg snel en oververwacht. Van harte gefeliciteerd NandroDavids, je doet je werk als Moderator erg goed en ik weet zeker dat je het als G-Mod ook erg goed zult doen. Veel succes en plezier met je paarse kleurtje :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

En nu sta ik HELEMAAl raar te kijken :puh:

Dat had ik echt niet zo snel verwacht.

Aangezien Nandrodavids natuurlijk nog geen maand moderator is.

Woops, is ook zo, je was natuurlijk eerder altijd al mod in de Sport forums!

Maar goed, veel succes!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Nandro . Toen ik deze topic zag ging ik me gelijk al afvragen wie het nou zou kunnen zijn . Toen ik zag dat jij het was . Was ik het daar helemaal mee eens . Hopelijk ga jij je plichten goed vervullen . Maar daar twijfellen wij niet aan . Hopelijk blijf je wel gewoon het zelfde en post je gewoon weer gezellig mee . Ik wens jou veel succes met je Nieuwe Job .

_O_:klap:_O_Nandrodavids _O_:klap:_O_

Namens iedereen proosten we op onze nieuwe Global mod met een biertje :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Nandro :klap: ik vondt je al een goeie moderator op het gebied van onzin en nu nog Global Moderator :Y ik vindt het een verassing want dit is wel heel erg snel. Het is net een voetbal wedstrijd: Je wisselt 1 en krijgt er gelijk 1tje voor terug :puh:

P.S. Een natuurlijk ben ik wel een beetje jaloers vanwege de mooie taak in het GTAForum

Link to comment
Delen op andere websites

gefeliciteerd NadroDavids,

Ik hoop dat het je goed bevalt als global moderator op dit fantatische forum.

Maar wie wordt er nou moderator op het spelletjes forum.

of blijft hij dat gewoon

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi, toch nog goed nieuws na het afscheid van Mazzeltje en Dizzee :) . Tijdens het lezen van de topictitel had ik al het vermoeden dat dit over jou (NandroDavids) ging. Je hebt je werk als Moderator altijd heel erg goed uitgevoerd, en daarom is het ook niet gek dat je nu als dank hiervoor beloond wordt met een promotie tot Global Moderator. Deze nieuwe functie neemt veel nieuwe verplichtingen met zich mee, maar ik weet 100% zeker dat jij heel goed weet hoe je hier mee om moet gaan, en het dus geen problemen op hoeft te leveren, gezien jouw kwaliteiten.

Ik wens je verder heel veel succes als Global Moderator, en ben erg benieuwd naar je vorderingen als G-Mod zijnde. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi NandroDavids. Snel een opvolger gevonden in ieder geval!

Je bent in mijn ogen altijd al een heel goede moderator. Nadat je steeds meer forums onder je hoede kreeg, vind ik dit een logisch gevolg. Ik verwachte al dat de crew een goede opvolger zou vinden, maar dit is wel erg snel. Maar jij bent ook een hele goede moderator, dus de keuze zal niet moeilijk geweest zijn. ;) Ik weet zeker dat je je taak goed gaat uitvoeren. Veel plezier met je nieuwe functie!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...