-Matthijs- Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Gefeliciteerd NandroDavids, en ik maar denken dat er geen nieuwe G-mod meer nodig was. Ik heb nog niet zoveel te zeggen, maar je was toch wel zeker één van de betere moderators hier op het forum. Toch komt het voor mij als een verrassing, maar dat heb ik meestal bij een promoties naar (G) moderator. Succes met je nieuwe functie!
Robin2130 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Mazzeltje weg Maar Nandrodavids, gefeliciteerd kerel
M4X Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 NandroDavids, je doet het goed als moderator en na het vertrek van Mazzeltje gun ik je dit plekje in de crew. Veel succes met je nieuwe taken, en gefeliciteerd
Dynamic Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 De blauwe plek werd ineens paars. en als de paarse plek weg gaat moet hij toch een keer rood worden . Veel succes Nandro.
Colonel Cortez Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Dit had ik wel verwacht. Ik zat al te denken dat de crew een ervaren kracht als G-Mod zou benoemen. NandroDavids, ik wil je feliciteren met het bereiken van een nieuwe mijlpaal. Deze mijlpaal is wel verdiend.
Thundercover Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Gefeliciteerd Nandro! Ik heb je al een tijdje zien moderaten en dat doe je zeer goed. Twee nieuwe Global Moderators in een ruime maand en ééntje die vertrekt. Ongelovelijk nieuws. Maar ik gun je het helemaal en ik wens je zeer veel succes met deze zware taak
.Levi. Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Vanaf begin af aan dat ik je zag rond posten als lid wist ik al dat je erg hoog zou komen NandroDavids. Ik zie dat soort dingen gewoon heel snel. Je bent een goed lid, weet van aanpakken en je bent een doorzetter. Daarnaast kun je erg goed modereren en laat je zien dat je je vermaakt. De functie Global Moderator is je dus ook van harte gegund. Heel veel succes als Global Moderator!
deagle Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) Gefeliciteerd, NandroDavids met je paarse kleurtje ! Keep Up The Good Work Bewerkt: 2 februari 2007 door Nicsan
SamShine Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Je doet al het al vanaf je begin als moderator geweldig Nandro! Eerst het Sport forum en later ook het Onzin forum, beide heb je (bijna) perfect 'bemodereerd'! Nu je alle fora's onder je hoede hebt weet ik zeker dat je het daar ook geweldig gaat doen! Veel succes!
.Timothy Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Hulde voor NandroDavids! Meteen weer een nieuw record, snelste vervanging van Crewlid! Met dank aan degene die dit opmerkte ... Gefeliciteerd Nandro, we gunnen je het van harte!
Golden Nugget Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Gefeliciteerd Nandro ... en ik hoop dat je het goed zult doen..
Yohan Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Kort en bondig, Gefeliciteerd en succes met je nieuw taken..
Donald F. Duck Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Gefeliciteerd NandroDavids! Ik hoop dat je het goed bevalt als Global Moderator. NandroDavids
MASTERMIND Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) Proficiat Nandro, je hebt het echt verdiend . Je bent een geweldige moderator ( Global Moderator, ik moet nog wennen aan dat nieuwe kleurtje). Nog maals gefeliciteerd . Bewerkt: 2 februari 2007 door MASTERMIND
Recommended Posts