Froodooo Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Gefelicteerd NandroDavids! Ik kan je eigenlijk alleen maar heel veel succes wensen met je nieuwe job, maar ik weet zeker dat je dat met je mod-kunsten zeker ook kunt. Proficiat, en dus veel succes en plezier! Gefeliciteerd!
Preddy Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Gefeliciteerd met je promotie. Als je het Onzin forum aankan moet het hele forum ook niet al te veel moeilijker zijn. [OWN]Forum rubriek zal wel dik gevuld zijn deze week...
Rullez Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Zo een nieuwe G Moderator. Dit had ik echt niet aan zien komen. Maar ik gun het je van harte. Dus ik zie je wel weer een andere keer op het forum. Greetz Rullez
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Weer een mooi biermoment . gefeliciteerd NandroDavids Je kan nu je (mod)kunsten over het gehele forum tentoonstellen Veel succes in het paars
Koen729 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Gefelciteerd Lol, nou kan je ook in andere fora's me topics sluiten
GTA-Freak2 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) Gefeliciteerd! Ik wist wel dat de crew nu een andere GB moderator moesten pakken, maar dat het zo snel ging, had ik niet verwacht!. Ik had het eerder niet verwacht, omdat Nandro Davids pas moderator was geworden . Maar ik gun het hem wel. GTA-Freak2 EDIT: Nandro Davids is natuurlijk al een jaar moderator, ik had het verward met dat hij pas het onzin forum heeft gekregen. Bedankt Bling voor dit te melden! Bewerkt: 2 februari 2007 door GTA-Freak2
.Sharingan Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 NandroDavids, het zat er al aan tekomen. Maar zo snel had ik het niet verwacht ! Maar wat maakt het uit ? Je hebt een nieuwe Goede baan en je zal het met succes doen. Proficiat
Pietje II Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Gefeliciteerd NandroDavids! Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik jou toch wel de beste kandidaat, dus dat komt wel heel mooi uit. Ik wens je ontzettend veel succes met je nieuwe taak, en natuurlijk ook heel veel plezier!
Silverwing Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Gefeliciteerd Nandro met je nieuw kleurtje! Ik had het niet verwacht dat er zo snel al een GMod ging gekozen worden, maar dat maakt nu eigenlijk niets uit, de crew weet van aanpakken, dat weet ik nog van vroeger. Wel, veel succes met je taak, en dat je natuurlijk nog veel plezier mag hebben.
Tunix Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Gefeliciteerd met je paarse kleurtje! Veel succes, maar ik denk niet dat je dat nodig hebt . Veel plezier verder .
Michiel23 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Als je het mij vraagt, is dit natuurlijk wel erg hard van stapel lopen. Mazzeltje en Dizzee zijn net een dag van hun functie afgewezen, en er is gelijk al een plaatsvervanger. En als je het mij vraagt kunnen 3 Global Moderator's (Levi, Gta-sheep, Dutchy3010) het ook wel doen... Maar goed, gefeliciteerd met je nieuwe baan, Edgar Davids.
Pitbull Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 mooi, NanroDavids, ik heb je altijd een van de beste moderators hier op het forum gevonden, nu word je beloond door een paars kleurtje...Proficiat!!
Mazzeltje Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) Gefeliciteerd met je nieuwe plek. Ik zie het als mijn oude plek. Maar ik weet zeker dat hij in goede handen is en je het echt goed gaat doen. En ik gun het je echt heel erg. Ik wens je heel veel succes. En ook al ben ik géén G-Mod meer. Als je toch nog vragen hebt. Kun je ze altijd aan mij stellen. Mazzeltje. Bewerkt: 2 februari 2007 door Mazzeltje
DaBeast Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 -Mazzeltje: Jij was bij mij een erg bekende persoon, je was al van het begin van mijn forum-carriére een G-Mod. Altijd stond je klaar voor de mensen, en je was altijd vriendelijk. Ik heb veel bewondering voor je werk. Ik vind het erg jammer dat je weg gaat.. -NandroDavids: Maar als er mensen vertrekken, is er ook nieuw vlees. En ik weet zeker dat Nandro deze job aankan. Hij heeft het al eerder bewezen in andere forum delen. Het enige wat ik nu nog kan zeggen is veel succes met je nieuwe job, Nandro! Je mag er trots op zijn, wees dat maar zeker . Vriendelijke groeten, DaBeast
NandroDavids Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Allemaal hartelijk dank voor de vele felicitaties, succeswensingen en complimenten. Een beter begin van mijn periode als Global Moderator kan ik me echt niet wensen. Ik drink er op het moment één op en het voelt absoluut goed Aan de persoon die opmerkte wie er nou het Spelletjes Forum gaat modereren: dat blijf ik gewoon doen, evenals het modereren van het Sport Forum, de Vice City Fora en de rest van het Onzin Forum. Wat dat betreft verlies ik dus geen Moderatormogelijkheden, ik krijg er alleen flink wat bij. Dan wil ik tot slot nog even iets zeggen over het feit dat men mij ziet als de opvolger van Mazzeltje. Natuurlijk ben ik Global Moderator geworden omdat er een plek vrij is gekomen, maar ik zie mezelf liever niet als de opvolger van Mazzeltje. Hij heeft uitstekend werk geleverd en het is vrijwel onmogelijk om hem op te volgen. Daarom zie ik mezelf ook niet als zijn opvolger, maar meer als een nieuwe Global Moderator. Nogmaals bedankt voor de felicitaties, ik waardeer het echt.
Recommended Posts