Bright Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) goed gedaan nandrodavids. zosnel al van moderator naar global. echt een prestatie. Bewerkt: 2 februari 2007 door Bright
Slimm Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Je hebt het verdiend NandroDavids, heel veel succes met deze taak .
Silverbyte Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Ik lees dit topic nu net, nadat ik daarstraks Nandrodavids al in een paars kleurtje zag staan. Dat de crew na het vertrek van Dizzee en Mazzeltje al een goede vervanger heeft gevonden, is erg knap. Ik weet zeker dat je je taak als Global Moderator prima zal uitvoeren.
Puma Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Zover ik je ken en de manier van zaken hoe jij ze oppakt, denk ik dat je deze taak goed zal kunnen gaan vervullen!! PWC, Grtz Puma.
Arjen Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Nandro, gefeliciteerd! Ik sta volledig achter deze beslissing en ik weet zeker dat je het goed zult doen. Veel succes!
Twankala Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 gefeliciteerd hoor!!! net zoals de echte davids het bij ajax gaat maken, ga jij het bij ons maken. veel succes nog met je verdere global moderator leven!! twankala
ArticLight Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Gefeliciteerd! Ik weet haast zeker dat je het goed gaat doen maar toch wens ik je succes.
demontventoux Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Ik ken je toch al redelijk goed van ij het sportforum vooral. En nu de laatste tijd ook van bij het onzin forum en daar deed je je "job" echt fantastisch goed, dus heb je een plaats bij de Global Moderators meer dan verdiend! Veel succes allesinds bij je werk
mister-justin Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 gefelicteerd, veel succes en doe je best
GTAVC Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Gefeliciteerd met je promotie en doe je best
Da Phoenix Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Heel erg gefeliciteerd dit vieren we: met een biertje
Carl_Johnson2 Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Dat had ik echt verwacht van jou, goed gedaan en hopelijk een lange tijd bij de Crew.
Recommended Posts