Jump to content

Cheatdevice


Mohanad

Recommended Posts

Hallo ik had 3.03 en nu heb ik gedowngraad naar 1.50. En daar kan ik niet meer GTA VCS spelen :?

Lukt het dan met cheatdevice wel ????:?:?:? En als ik cheatdevice download zeggen ze je hebt geen devhook ??? Waar ken je devhook downloaden :? En als ik terugdowngraad naar 3.03 zeggen ze dat ik een brick krijg. Wat ios dat ?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik had 3.03 en nu heb ik gedowngraad naar 1.50. En daar kan ik niet meer GTA VCS spelen :?

Lukt het dan met cheatdevice wel ????:?:?:? En als ik cheatdevice download zeggen ze je hebt geen devhook ??? Waar ken je devhook downloaden :? En als ik terugdowngraad naar 3.03 zeggen ze dat ik een brick krijg. Wat ios dat ?

Jouw probleem is dat je Firmwire 1.5 hebt en dat LCS Firmwire 2.00 nodig heeft en VCS zelfs Firmwire 2.81. Het is dus logisch dat je geen VCS meer kan spelen. De melding dat je geen Devhook hebt heb ik ook gehad, negeer dit gewoon want het verstandigste is om hem handmatig te installeren maar daar zometeen meer over. Ik raad je Devhook niet aan aangezien er een hoop werk bij komt kijken en het ook allemaal simpeler kan. Ikzelf heb een tijdje terug ook gedowngrade en heb meteen geupdate naar Firmwire 3.03 OE-C. Ik ga je hier geen links bij geven, daarvoor moet je maar even op google kijken. Nadat 3.03 OE-C is geinstalleerd kun je gewoon VCS en LCS afspelen en behoud je alle functies van 3.03. Nu wil je nog de Cheatdevice installeren, dit is iets ingewikkelder. Allereerst maar je in de Root van je PSP een map genaamd SEPLUGINS aan. In die map zet je de VCS plugin genaamd vcscheatdevice.prx en voor LCS cheatdevice.prx. In diezelfde map, SEPLUGINS dus, maak je een tekstdocument aan genaamd game. Hierin zet je de volgende regels, onder elkaar wel te verstaan.

ms0:/seplugins/vcscheatdevice.prx

ms0:/seplugins/cheatdevice.prx

Dit bestand sla je weer op en de Cheatdevice is geinstalleerd. Nu schakel je je PSP volledig uit. Schakel hem weer in terwijl je de R toets ingedrukt houd. Je komt nu in het Recovery menu, ga naar Plugins en Enable de Cheatdevice's. Nu hoef je alleen nog maar VCS of LCS te starten en de Cheatdevice start!

Ook wou jij nog weten wat 'Bricken' is, dit is het onherstelbaar beschadigen van je PSP. Hiermee wordt niet de buitenkant beschadigt maar de zeer gevoelige Flash0 waar je Systeemsoftware op staat. Een brick kan veroorzaakt worden door het fout schrijven naar Flash0. Maar maak je niet druk, indien je 3.03 OE-C hebt is er geen kans meer op een Brick. Je kunt je PSP dan namelijk herstellen in het Recovery Menu, mijn PSP is bijvoorbeeld al 2 keer gebricked.

@Hieronder: Gelieve geen reclame te maken voor zulk soort site's. Verder had je iets beter moeten lezen, bovendien is 3.03 inmiddels te downgraden.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben vroeger ook bezig geweest met het downgraden, kijk in ieder geval even op www.PSP-Media.nl(klik)

zoek ook ff op google voor devhook(klik), maar volgens mij hebben ze nog geen versie die 2.8 kan downgraden :N

Hopelijk helpt dit je een beetje :cya:

Edit: Het helpt dus niet om Cheatdevice te downloaden

Bewerkt: door Dark_GTA_Mike
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik had 3.03 en nu heb ik gedowngraad naar 1.50. En daar kan ik niet meer GTA VCS spelen :?

Lukt het dan met cheatdevice wel ????:?:?:? En als ik cheatdevice download zeggen ze je hebt geen devhook ??? Waar ken je devhook downloaden :? En als ik terugdowngraad naar 3.03 zeggen ze dat ik een brick krijg. Wat ios dat ?

Jouw probleem is dat je Firmwire 1.5 hebt en dat LCS Firmwire 2.00 nodig heeft en VCS zelfs Firmwire 2.81. Het is dus logisch dat je geen VCS meer kan spelen. De melding dat je geen Devhook hebt heb ik ook gehad, negeer dit gewoon want het verstandigste is om hem handmatig te installeren maar daar zometeen meer over. Ik raad je Devhook niet aan aangezien er een hoop werk bij komt kijken en het ook allemaal simpeler kan. Ikzelf heb een tijdje terug ook gedowngrade en heb meteen geupdate naar Firmwire 3.03 OE-C. Ik ga je hier geen links bij geven, daarvoor moet je maar even op google kijken. Nadat 3.03 OE-C is geinstalleerd kun je gewoon VCS en LCS afspelen en behoud je alle functies van 3.03. Nu wil je nog de Cheatdevice installeren, dit is iets ingewikkelder. Allereerst maar je in de Root van je PSP een map genaamd SEPLUGINS aan. In die map zet je de VCS plugin genaamd vcscheatdevice.prx en voor LCS cheatdevice.prx. In diezelfde map, SEPLUGINS dus, maak je een tekstdocument aan genaamd game. Hierin zet je de volgende regels, onder elkaar wel te verstaan.

ms0:/seplugins/vcscheatdevice.prx

ms0:/seplugins/cheatdevice.prx

Dit bestand sla je weer op en de Cheatdevice is geinstalleerd. Nu schakel je je PSP volledig uit. Schakel hem weer in terwijl je de R toets ingedrukt houd. Je komt nu in het Recovery menu, ga naar Plugins en Enable de Cheatdevice's. Nu hoef je alleen nog maar VCS of LCS te starten en de Cheatdevice start!

Ook wou jij nog weten wat 'Bricken' is, dit is het onherstelbaar beschadigen van je PSP. Hiermee wordt niet de buitenkant beschadigt maar de zeer gevoelige Flash0 waar je Systeemsoftware op staat. Een brick kan veroorzaakt worden door het fout schrijven naar Flash0. Maar maak je niet druk, indien je 3.03 OE-C hebt is er geen kans meer op een Brick. Je kunt je PSP dan namelijk herstellen in het Recovery Menu, mijn PSP is bijvoorbeeld al 2 keer gebricked.

@Hieronder: Gelieve geen reclame te maken voor zulk soort site's. Verder had je iets beter moeten lezen, bovendien is 3.03 inmiddels te downgraden.

Zeer bedankt voor je uitleg maar ik heb nog twee vraagjes. Wat had jijgedaan toen je een brick had. En werkt dat ook bij 3.03 OE-A. Want ik heb 3.03 OE-A en geen 3.03 OE-C ???

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer bedankt voor je uitleg maar ik heb nog twee vraagjes. Wat had jijgedaan toen je een brick had. En werkt dat ook bij 3.03 OE-A. Want ik heb 3.03 OE-A en geen 3.03 OE-C ???

Het Recovery Menu werkt inderdaad ook gewoon op 3.03 OE-A. Toen ik een brick had heb ik via het Recovery Menu de 1.5 Eboot gestart, om vervolgens weer te updaten naar 3.03 OE-C. Echter ben ik erachter gekomen dat het op een veel makkelijkere kan. Dit is om gelijk te updaten, zeg maar herstellen, van 3.03 OE-C. Maar indien alles goet gaad heb je het helemaal niet nodig en heb je ook geen Brick.

×××

De download links zijn hierbij verwijderd. Hiervoor moet je maar op google kijken.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de cheatdevice inderdaad draaien op die custom firmware, maar het is niet de bedoeling om dit soort zaken op het forum te bespreken. Dit is een custom firmware gemaakt door een hacker die in de bestanden heeft zitten rommelen en daarmee is dus ook direct duidelijk dat het niet toegestaan is om op dit forum over dit soort zaken te praten. Cheatdevice is bespreekbaar, maar custom firmwares en vragen daarover zijn volgens mij niet nodig op dit forum. Kortom om het nog even vlug samen te vatten: 'Downgraden, het instaleren van custom firmwares is op eigen risico en volgens Sony niet toegestaan'...

@ Hieronder: Dat denk je... ik ken genoeg mensen die een kapotte PSP erdoor gekregen hebben. Niet doen dus!

Link to comment
Delen op andere websites

'Downgraden, het instaleren van custom firmwares is op eigen risico en volgens Sony niet toegestaan'...

Maar het gaat nooit mis, neem dat van mij aan 8)

>>> Door Dutchy3010: Alles kan een keer mis gaan, deze post heeft dan ook niet zoveel nut... :N<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Cheatdevice (savegame) kan op bijna alle fw's gedraaid worden, maar om het uitgebreide programma te hebben zul je toch in bezit moeten zijn van een Costum Firmware. De cheatdevice op ongehackte fw's zijn gehackte savegames, maar bieden geen extra functies. Vaak wordt er iet 'buitengewoons' gespawned, zoals de hunter en de heli

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...