Jump to content

Helicopter missie?


Liefmonstertje

Recommended Posts

Hai, ik ben net begonnen met gta maar zit nu echt vast :roll:

Ik moet in een busje gaan en dan ergens heenrijden en dan moet ik een helicopter besturen en bommen oppakken ..

Ik kom niet hoog genoeg om op het gebouw te komen?

Kan iemand mij helpen???????

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt het waarschijnlijk over de missie Demolition Man. Je moet vanaf onder af aan het gebouw in. Beneden op de grond staat een ton. Hierop moet je een bom plaatsen. Daarna haal je een nieuwe bom op. Je gaat weer richting de eerste ton. In de muur aan de rechterkant van de ton is een trap. Via deze trapgang kun je een niveau omhoog om ook daar een bom te plaatsen. Via deze trapgangen kun je alle pleken halen waar je de bommen moet plaatsen.

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Nog een tip, ga eerst het gebouw in zonder bom, je kunt dan met je wieken alle bouwvakkers vermoorden en de plek verkennen, ga dan je bommen halen en op die manier van beneden naar boven werken wanneer de tijd is gestart, je hoeft er namelijk niet weer uit, dus begin nooit bovenaan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Pff hij is moeilijk :roll:

Kan ik hem niet overslaan ofzo ..? :D

De bediening is k*t alleen mah links of rechts :@

Als je GTA Vice City op de PC speelt, kan je ook je savegame hier posten. Je kunt die vinden in de map GTA Vice City User Files, die je op zijn beurt weer kunt vinden in “Mijn Documenten”. Je savegames hebben de namen: GTAVCsf1.b, met de 1 als variabele. Je kunt het slotje variëren van 1 t/m 8. Vervolgens ga je naar het Savegame aanvraag topic, en plaats je een bericht dat je wilt dat iemand deze savegame doet. Je zult zien dat er altijd wel mensen je een handje willen helpen :Y. Dan doe je op “bijlage” klikken, je selecteert het bestand en plaatst de post. Als iemand je geholpen heeft, download je de savegame, en plaats je hem weer terug in de map GTA Vice City User Files. Overigens kan je zelf weer bepalen in welk slotje je hem wilt hebben: gewoon de naam wijzigen. Of in ieder geval, het nummer wat in de naam staat: GTAVCsf1.b. Dus mocht het niet lukken en je hebt GTA VC op de pc, dan is dit een goed alternatief ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Pff hij is moeilijk :roll:

Kan ik hem niet overslaan ofzo ..? :D

De bediening is k*t alleen mah links of rechts :@

'Overslaan' kan niet. De missie is niet nodig voor de hoofdmissies, maar als je VC 100% wil spelen echter wél.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...