Jump to content

GTA Bogota


Nuke[NL]

Recommended Posts

Yo,

Ik weet niet of dit al bekend was, maar met de zoekfunctie kon ik niks vinden. Staat dit toch al ergens op het forum, dan mag hier gerust een slotje op ;)

Maar ff to-the-point: in GTA San Andreas zit behalve het bord in het vliegveld nog een subtiele hint naar Bogota. Op SF-UR hoor je namelijk op een bepaald moment zo'n elektronisch stemmetje achter elkaar de volgende steden opnoemen: San Fierro en, inderdaad, Bogota.

Enne, wat denken jullie ervan? Zou GTA IV zich dan toch in Bogota afspelen en zullen we daar ons aller favoriete DJ Hans Oberlander terugzien met zijn radiozender?

:bier: Nuke[NL]

Link to comment
Delen op andere websites

' date='5 Feb 2007, 19:05:00' post='603876']

Yo,

Ik weet niet of dit al bekend was, maar met de zoekfunctie kon ik niks vinden. Staat dit toch al ergens op het forum, dan mag hier gerust een slotje op ;)

Maar ff to-the-point: in GTA San Andreas zit behalve het bord in het vliegveld nog een subtiele hint naar Bogota. Op SF-UR hoor je namelijk op een bepaald moment zo'n elektronisch stemmetje achter elkaar de volgende steden opnoemen: San Fierro en, inderdaad, Bogota.

Enne, wat denken jullie ervan? Zou GTA IV zich dan toch in Bogota afspelen en zullen we daar ons aller favoriete DJ Hans Oberlander terugzien met zijn radiozender?

:bier: Nuke[NL]

Je zou gelijk kunnen hebben En trouwens heb je hte heel goed gevonden want ik hoor niks van dat HansObelander stemmetje

Link to comment
Delen op andere websites

Ik betwijfel dat ze Bogota zouden gebruiken. En indien ze het zouden gebruiken zou het zeker onder een andere (fictieve) naam zijn. Colombia staat wel bekend om zijn drugsbaronnen etc. dus misschien zoud de hoofdrolspeler lid kunnen zijn van The Columbian Cartel. Het fijt dat er gezegd wordt dat Rockstar volledig af wil stappen van de GTA III trilogy (met daartussen de Stories) breekt dit dan natuurlijk weer af.

Link to comment
Delen op andere websites

Bogota ..zou wel een goeie optie zijn .. de stad wordt de laaste tijd overdonderd door geweld , drugs .. en dan is er ook nog een terreur groep F.A.R.C genaamd ..

Ik zou het wel vet vinde ..

Europa is allemaal veel te lief voor een Gta !! :cya:

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

Bogota ..zou wel een goeie optie zijn .. de stad wordt de laaste tijd overdonderd door geweld , drugs .. en dan is er ook nog een terreur groep F.A.R.C genaamd ..

Ik zou het wel vet vinde ..

Europa is allemaal veel te lief voor een Gta !! :cya:

Hier heb je gelijk in, Bogota is een criminele stad die goed in het beeld van alle GTA's past. Maar een brave stad kan net zo goed, kijk maar eens naar Vice City. Hier speelt soms criminaliteit af door de armoede, maar als het verhaal zich een aantal jaar terug afspeelt zul je in Europa (vooral het oosten) ook armoede treffen, en dus criminaliteit. Daarnaast zijn de rijke en ''lieve'' steden goed voor corruptie, en veel moderne dingen die je allemaal niet aantreft in steden als Bogota. Bijvoorbeeld maffioso, dat kan je vergelijken met het gangster sfeertje in San Andreas. Omdat gangsters weinig voor komen in moderne Europeaanse steden, komt er meer maffioso in voor. Dit gaat dan weer samen met de corruptie in deze moderne steden, en zo kom je een heel eind. Of het een moderne stad gaat worden weet ik niet, maar als het dat wel wordt is het zeker niet lief en saai ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...