Jump to content

Crash


RS-modder

Recommended Posts

Hoi

Ik heb et 2 voertuigen vervangen maar zodra ik in de buurt kom bij het vervangen voertuig chrast het spel hopelijk kunnen julie me helpen.

Dan is er toch ergens iets mis gegaan. Bij je versie ligt het niet, dit omdat hij anders al wel zou crashen bij het laden van je savegame. Ik denk dat je of iets verkeerd hebt gedaan bij het instaleren, of de mod is niet goed. Ik weet ook niet op welke manier je hem hebt geïnstalleerd, maar ik raad je sowieso aan voertuigen te instaleren met de San Andreas Mod Installer. Zo weet je namelijk bijna altijd zeker dat een voertuig goed geïnstalleerd wordt. Met de IMG Tool is een foutje namelijk snel gemaakt, vooral als je er nooit mee werkt.

Wat je nu moet doen; De auto's die je hebt vervangen weer verwijderen. Dit kan je doen door de originele bestanden weer te vervangen voor de bestanden van de gedownloade auto. Dan raad ik je aan een andere auto te downloaden. Zo kan je zien of het aan je spel of misschien aan de auto ligt.

Dan tot slot. Heb je misschien andere mods geïnstalleerd? En kun je misschien even aangeven welke twee auto's je gedownload hebt? Dan wil ik die ook wel eens uitproberen, misschien treed het probleem ook bij mij op, dan weten we waar de oorzaak zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...