Amfetamientje Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) vandaag me eerste Animated Sig in elkaar gezet was behoorlijk stresse omdat ik het eerst helemaal fout deed, ik heb geen tut gevolgd alleen de standaard letter Fade in heb ik gebruikt uit een tut (tijdje gelede gelezen) , maar met dat lichtbalkje zelf geprobeerd (al zal het best wel in 921 verschillende tuts staan ) nouw rate maar los als het kan en alvast bdankt mazzol owja bijna vergeten het plaatje te posten EDIT : Het Laden kan zeer lang duren [EDIT2] @ Nicsan : Ja je hebt gelijk ik heb vooral op de animatie gewerkt en amper tijd geschonken aan de rest, maar ik ben wel benieuwd wat je nouw bedoeld met De Tekst "Plantebak" want dat begrijp ik nie helemaal (waar moet hij dan ongeveer ect.) en ik heb inderdaad zonder shift + muis gedaan, wist niet eens dat dat kon dus bedankt weer wat geleerd , dat zal ik binnekort ook ff aanpassen dan. tnx for the rate [EDIT3] Kan iemand me nouw eens uitleggen wat ik met me naam fout heb gedaan dan ierdreen zegt het maar ik begrijp het niet Bewerkt: 12 februari 2007 door Plantebak Reageren
deagle Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Wel, plantenbak, je signature is zeer goed gelukt, qua effecten dan. Op andere gebieden zie ik toch nog een lichte afwijking van je signature. Bijvoorbeeld de tekst ( plantebak ) op het einde van de animatie, die staat volledig verkeerd en verprutst het geheel. Daarnaast zie ik ook dat je achtergrond render en het logo van VCS zonder Shift + Muis verkleint zijn, waardoor de verhoudingen volledig weg zijn. Verder zijn de effecten heel goed gelukt, probeer bovenstaande commentaar mee te nemen ( in een V2 ? ). 72% - Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Kijk, dit is het werk van een rasechte Spijkenisser. Alleen je eigen naam zoals Niscan al zei staat verkeert. Verder is het een mooi kunstwerkje. Reageren
deagle Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 (bewerkt) [...][EDIT3] Kan iemand me nouw eens uitleggen wat ik met me naam fout heb gedaan dan ierdreen zegt het maar ik begrijp het niet Wat je verkeerd hebt gedaan aan de tekst? Wel, je kan beginnen met het verplaatsen van die tekst-layer, zet hem zeker 2 à 3 px van de rand. En pobeer ook gebruik van Blending Options te vermijden. Ik zou de opacity ook iets lager zetten en de tekst in de signature proberen te blenden. Succes ! Bewerkt: 12 februari 2007 door Nicsan Reageren
White Gold Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Mooie sig Plantebak! Heel mooi gedaan. Je naam valt uit het geheel, zoals al gezegd is, dat is jammer. Voor de rest vind ik het een hele gave sig. Van mij krijg je een 8,5. Zou je me kunnen vertellen welke Tutorial je hebt gebruikt? Reageren
Pitbull Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Heel mooi, ikzelf ken er (nog) niks van, maar weet wel dat het lettertype(van je naam) niet echt mooi is, probeer misschien een andere? En misschien kon je diezelfde tekst juist onder de andere tekst plaatsen, zou misschien mooier ogen.... Maar opzich is het een mooie sig: 8,9/10 Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 ierdreen bedankt voor jullie rates nogmaals heb ondertussen een paar dingen aangepast... (heb hem alleen nog niet geupload, weet ook nie tof ik dat doe, beetje lui) en om White Gold awntwoord te geven op zijn vraag : "ik heb geen tut gevolgd alleen de standaard letter Fade in heb ik gebruikt uit een tut (tijdje gelede gelezen) , maar met dat lichtbalkje zelf geprobeerd " Stond in me bovenste Post, de link van de TuT met de letters zal ik hieronder zetten maar die met die lichtbalk kan helaas niet, omdat ik daar geen tut voor heb, en zelf kan ik er geen maken (miss zal ik dat ooit nog doen, als deze manier nog niet op dit forum te vinden is) Link naar TuT van SummerBase suc6 en mazzol! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.