duikertje Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 weet iemand hoe je het stadion binnenkomt >>> Door Dutchy3010: In general hoort hij eerder, denk ik . Verplaatst <<< Reageren
GTAVC Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Als je dat stadion waar races worden gehouden bedoelt dan moet je er gewoon een tijdje blijven staan en dan gaat als het goed de deur vanzelf open en dan kan je er in Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Als je dat stadion waar races worden gehouden bedoelt dan moet je er gewoon een tijdje blijven staan en dan gaat als het goed de deur vanzelf open en dan kan je er in Dit is niet waar, in GTA VC kan je er in van 20.00 tot 00.00, maar in VCS kan je hier een concert van Phil Colins kijken, hij brengt dan het nummer 'In the air tonight'. Dit concert kan je kijken na de missie In the Air Tonight, en je moet er 6000 dollar voor betalen. Als je nog vragen hebt, stel ze maar! GTA-Freak2 Reageren
deagle Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 (bewerkt) Bovenstaand is enkel van toepassing nadat je de missie ' In the air tonight ' van ' Reni Wassulmaier ' hebt voltooid. Daarna kan je in het geld-blipje, dat je voor het stadion vind, gaan staan en de show van ' Phil Collins ' nogmaals bekijken, de premiere zie je al tijdens de missie ' In the air tonight '. Ter illustratie ook even een screen van het icoontje dat je vind ; Gemaakt door SummerBase Note! Gebruik in het vervolg ook eens de zoekmachine, dit aangezien deze vraag al meermaals is gesteld. Bewerkt: 12 februari 2007 door Nicsan Reageren
aznstryker Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 kan je bij de stadion nog meer doen dan een concert kijken?? Reageren
runescaper8 (gast) Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 nee, aleen als je een echte cheater bent kun je wel in het stadion en zo maar ....nou eigenlijk helemáál niet aleen maar het concert Reageren
aznstryker Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 (bewerkt) maar in andere topic heb ik gezien dat pietjeII screen heeft gemaakt van binnen in Bewerkt: 12 februari 2007 door aznstryker Reageren
runescaper8 (gast) Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 (bewerkt) dat heeft hij gedaan met cheats denk ik klik voor wat meer informatie Bewerkt: 12 februari 2007 door runescaper8 Reageren
aznstryker Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 ow nu snap ik het al hij heeft gedaan met cheatdevice bedankt hé runescaper8 Reageren
Pietje II Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Ik ben via de blue hell (de wereld onder de grond) in het interieur van het Hyman Memorial Stadium geraakt, en daar heb je - helaas - Cheatdevice voor nodig aangezien je op de normale manier niet door muren kan, laat staan door die grote leegte zweven. Heel misschien is er ergens in de kaart een gat waar je doorheen kan met een helikopter, zo zou je dan de blue hell kunnen doorkruisen en het Hyman Memorial Stadium binnen kunnen. Met de juiste timing en de juiste snelheid zou je héél misschien via een Empire Building-site onder de grond kunnen komen, maar ga daar maar niet van uit. Je helikopter zou dan al sowieso kapot zijn, dus ik denk niet dat dat veel uit zou halen. Edit: Dat zal ik voor jou wel doen hoor, mocht het eens lukken (maar reken er maar niet op). Bewerkt: 13 februari 2007 door Pietje II Reageren
aznstryker Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 maar als het kan PietjeII kan je dan een screenshot van make???? alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.