Jump to content

Wat voor soort misdaad wordt GTA IV?


Clowntje_93

Recommended Posts

Hey mensen,

Ik vroeg me dit laatst af:

In GTA III en LCS hebben we de maffia, ook wel georganiseerde misdaad gehad. In Vice City en VCS de drugsdeals en drugsbaronnen leven enzo. En in SA het straatleven van de homies en niggahs enzo. Maar dat zijn zo'n beetje de vormen van misdaad die je hebt. Dus wat denk je dat er in GTA IV voorkomt?

PS: In alle GTA's komt natuurlijk drugs voor, maar in Vice City en Vice City Stories is het wel de "big business."

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk topic 8)

Ik denk een mix tussen alles. Je begint in de Ghetto's, dan wordt je het schoothondje van de Maffia (Fido :sst:), en dan moord je heel je familie uit en neem je hun zaken over. Kortom:

GTA: SA --> GTA: III & GTA: LCS --> GTA VC & VCS

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien ook wel iets heel nieuws in de vorm van bankovervallen e.d.

Maar daarbij het arme straatluizenleventje waarbij je met gangs vecht is altijd cool.

In ieder geval wel weer iets met gangs, dat hoort bij GTA.

gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik altijd zo leuk vond aan GTA was dat je opklom van niks naar de baas van de stad (tenminste zeer invloedrijk). Dat mag terugkomen.

Dat is inderdaad erg leuk. :Y Dat zorgt voor afwisseling vind ik. :)

En wat voor soort misdaad ik graag zou zien? Graag van alles en nog wat. :Y

Drugsbendes, Maffia, Hoeren, Autodiefstal en ga zo maar door.

Hoe meer soorten misdaden er in het spel zitten hoe beter ik het vind. :Y

Want als er meer misdaden in GTA IV zitten zorgt dat ook voor veel afwisseling. En als er veel afwisseling is gaat het spel ook minder snel vervelen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Om eerlijk te zijn denk ik van alles wat, waarom? Nou ze zeggen dat GTAIV 6 keer zo groot wordt als San Andreas. En elke GTA krijgt een grote upgrade op de map. Ik denk daarom dat ze het indelen in 3 delen waarvan 1 de maffia sfeer ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel GTA altijd over misdadigers gaat denk ik dat Rockstar zo goed is dat ze zelfs een politieman in de hoofdrol kunnen zetten zoals in True Crime maar tien keer beter. Of een CIA-agent zoals in Just Cause. Maar misdaad is natuurlijk het leukste.

Link to comment
Delen op andere websites

Om eerlijk te zijn denk ik van alles wat, waarom? Nou ze zeggen dat GTAIV 6 keer zo groot wordt als San Andreas. En elke GTA krijgt een grote upgrade op de map. Ik denk daarom dat ze het indelen in 3 delen waarvan 1 de maffia sfeer ;)

Dit is helemaal niet bewezen, en ik weet zeker dat de map kleiner wordt dan die van SA want anders past dit nooit op één discje past. 6 X zo groot als SA heeft Rockstar NOOIT gezegd, maar is gewoon verzonnen door een fan die dit graag zou willen(ik niet trouwens, ben je een half uur aan het reizen naar de andere kant van de map :t )

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk topic 8)

Ik denk een mix tussen alles. Je begint in de Ghetto's, dan wordt je het schoothondje van de Maffia (Fido :sst:), en dan moord je heel je familie uit en neem je hun zaken over. Kortom:

GTA: SA --> GTA: III & GTA: LCS --> GTA VC & VCS

Ja, zoiets :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...