Da Phoenix Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Ik hoop een Geheim Undercover Agent (denk aan Mike Toreno) maar ik hoop op een soort Empire Building maar als je een bedrijf kiest dat de verhaallijn er op aangepast word dus dat je op veel manieren GTA IV kan spelen maar volgens mij is Drugs in San Andreas ook wel Big Business Homies worden verslaafd en steeds in San Fierro als César je belt CJ: The Yay Is Leaving San Fierro Right?César: Yeah but they're using bikes and go cross country enz.... Reageren
shootama Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 het moet igg niet zijn dat je een van de goodguys bent want dat zou het hele spel vern**ken het spel KAN wel groter worden, maar ze moeten het niet overdrijven... als je bv SA uit hebt gespeeld en je gaat wat rond rijden is het vrij vervelen om over het platteland te rijden, en vooral als je naar SF wil want daarvoor moet je helemaal omrijden (persoonlijk vlieg ik ook altijd maar rijden is ook wel leuk) Reageren
sevaboy Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) van mij gta IV moet alle misdaden van the godfather hebben the godfather is me 1 na lievelingspel edit: ik weet een misdaad maar ze moeten dan wel dieren in zetten dierenonttvoering om bontjassen te maken en dan wwf en greenpeace achter je Bewerkt: 18 februari 2007 door sevaboy Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Ik hoop een beetje ghetto style .. zoals in Gta SanAndreas .. Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Ik hoop op een undercover verhaallijn een beetje als Splinter Cell Double Agent Reageren
.Exorcist Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Hmm nou geef mij de Vice City style maar, ik vond Vice city beter als San Andreas maar dat komt vooral omdat ik absoluut niet van rap enzo houd. -Virus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.