Jump to content

Dingen op wegwijsborden doorgestreept


MartyCeha

Recommended Posts

Op sommige van die wegwijsborden die boven de weg hangen zijn sommige dingen doorgestreept (vooral in Portland). Is iemand dit al eens eerder opgevallen? Waarom is dat nu weer doorgestreept? OF beter gezegt: er zit een hele witte vlek op. Het lijkt op grafitti...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was in Vice City toch ook, met de nummerborden van auto's, daar zat ook altijd een rode streep doorheen, behalve bij de LuvFist limousine..

Sorry als iemand dit off-topic vind, maar ik wilde het even zeggen. in Vice was het denk ik omdat ze dat "script" voor die nummerborden(dat SA heeft) nog niet hadden, of ze waren gewoon te lui bij LCS en Vice.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen cheatdevice :N Maar ik kan proberen met m'm webcam wat te maken, dat is al eens eerder gelukt :)

EDIT: ik heb screens! Dan wel van ***kwaliteit, maar je kunt het zien ;)

Deze is op de lange brede, meest westelijke weg van Portland die van Noord naar Zuid loopt:

lcsfotocy4.jpg

Deze is op de kruising van die lange weg weer , maar dan in Atlantic Quays:

lcsfoto2bj5.jpg

Deze is daartegenover:

lcsfoto3rq2.jpg

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk is het heel makkelijk te verklaren. In het echt worden afslagen die afgesloten zijn ook weggestreept. Dat is in Liberty City Stories dus ook. De 'Callahan Bridge' is nog niet af en dus ontoegankelijk. Na de missie 'Driving Mr. Leone' is er al vooruit gang te zien maar nog niet zo ver dat normale mensen er over kunnen. Toni wel, maar die neemt een sprong over een stuk wegdek dat nog goed moet worden gelegd.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Het is dan toch raar dat ze voordat ze een brug gaan maken er een bord neerzetten en als de brug bijna klaar is het gaan doorstrepen? Beetje raar lijkt me.

Achja gewoon luiheid van R* waarschijnlijk! ;)

gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is dan toch raar dat ze voordat ze een brug gaan maken er een bord neerzetten en als de brug bijna klaar is het gaan doorstrepen? Beetje raar lijkt me.

Achja gewoon luiheid van R* waarschijnlijk! ;)

gratz,

Boris H.

Nee dat denk ik niet. In het echt wordt een bord ook pas weer leesbaar gemaakt als hij helemaal af is, want stel je voor de brug is bíjna af, maar je kan er niet overheen terwijl het bord gewoon leesbaar is. Dan denk je: "Hé, de brug is weer open," en dan ga je erheen dan is hij nog steeds dicht. Zou jij dat leuk vinden? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar je gaat toch niet al een bord maken van iets wat nog niet af is, en vervolgens, omdat het nog niet af is, het doorstrepen? En het is ook geen luiheid.

onder je post staat 300 posts op naar de 400 maar daar zit je tog allang overheen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar je gaat toch niet al een bord maken van iets wat nog niet af is, en vervolgens, omdat het nog niet af is, het doorstrepen? En het is ook geen luiheid.
Hmm, daar heb je een punt, goed gezien. :puh: Meestal bouwt men eerst iets en nadien plaatst men de borden die erheen leiden. Maar dan nog, zo erg is het toch niet? Negeer het gewoon als je er echt niet tegen kunt.
onder je post staat 300 posts op naar de 400 maar daar zit je tog allang overheen :puh:
Dit heeft niets met het topic onderwerp te maken. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...