Jump to content

Wat wil je later worden?


hardcore_bob

Recommended Posts

  • Reacties 438
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    9

  • commando

    8

  • hank_187

    8

  • Nissan

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Ik wilde voorheen altijd iets doen met computers. Bijvoorbeeld veel in het gebied van hardware en het bouwen, repareren en verbouwen van computers....

Ongeveer een half jaar geleden bedacht me eigenlijk dat ik zoiets misschien wel helemaal niet leuk zou vinden. Dus nu heb ik eigenlijk totaal geen idee van wat ik zou willen doen. :puh:

Ik wil in iedergeval iets doen wat ik leuk vind. En ofdat het goed verdient boeit me eigenlijk niet, als ik er maar van in leven kan blijven. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit in de HAVO/VWO en ik ben van plan om auto-ontwerper te worden :) In ieder geval iets met auto's.. Bij BMW zelf in Duitsland, of een ander merk :engel:

En als dat helemaal niet lukt bij mijn vader in de vis :sigaar:

Laters

Bewerkt: door Tha-Ran
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik doe nu 3de Handel vanaf 5de kan ik nog kiezen uit 1) boekhouden-informatica of 2) informaticabeheer.

1) kan ik men vader zijn boekhoudkantoor overnemen of beginnen als informaticus bij iemand die ik heel goed ken.

2) kan ik beginnen bij microsoft (microsoft gaming misschien, ik kan heel goed 3D modellen maken, ik ben al heel erg verbeterd sinds men laatste mod.

dus keuze beroepen: boekhouder, informaticus of gamedeveloper/3D modeller

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...