Jump to content

Wat wil je later worden?


hardcore_bob

Recommended Posts

Animator denk ik.

Is dat nou wel zo'n goed idee?

Hoezo ?

ehh..als ik zo naar je handtekening kijk... :$

Ik snap je nog steeds niet helemaal, al dacht ik eerst dat je dacht dat er dan mensen met veel brandwonden naar huis zouden gaan :puh: .

Ik doel eerlijk gezegd een beetje op je auto in je handtekening.

Ehm....wat is er dan met deze auto.

Laat ik het zo zeggen..Je bent nu 15, lees ik in je profiel? Als je animator wilt worden, redt je het op dit moment niet. Ik heb zelf ook een opleiding vormgever gevolgd, maar niet met succes. Het vergt enorm veel creativiteit en stijl om een goeie animator te zijn.

En dan kijk ik een een beetje naar je auto. ja..ik snap wel dat het paint is..maar toch.

Nee niet zo,n animator (alhoewel)ik bedoelde op een hele andere manier.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 438
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    9

  • commando

    8

  • hank_187

    8

  • Nissan

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb geen idee wat ik later wil worden, sommige mensen die 17 jaar zijn weten geen eens wat ze willen worden.:puh:

Neem nou mijn broer, maar gelukkig is hij in 5e blijven zitten om nog een extra jaartje te kunnen nadenken :7

Zelf heb ik ook geen enkel idee. Misschien iets met Genetica ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Ik studeer momenteel een schildersopleiding. Na mijn studies denk ik eraan om eigelijk niet meer te schilderen maar eigelijk in dienst gaan bij het belgische leger. Dat is altijd al een droom van mij geweest. Voornaam zou ik enorm graag Vredesmissies willen uitvoeren. In 3de wereldlanden de bevolking helpen. Persoonlijk zou ik bij de landmacht gaan, de infranterie. Of zou ik overwegen om bij de marine te gaan, wat me ook zeer intresant lijkt. Ik kan niet wachten in ieder geval. Ook geniet je zelf op een bepaalde rang van gratis openbaar vervoer, en andere handige dingen. Sinds kort loop ik al vacatures af om te kijken hoe ze recruteren, de fysical tests uitvoeren en aan welke psychische test zoals logish redeneren ze vragen. Het lijkt me onwijs leuk om een baantje bij het leger te hebben. Niet in de zin van knallen als gek, maar gewoon beseffen dat je je vaderland en andere landen kan helpen :).

Nee ik speel niet te veel games. Sommige mensen willen graag iets bereiken door in het Leger te gaan, net zoals ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...