Jump to content

Wat wil je later worden?


hardcore_bob

Recommended Posts

  • Reacties 438
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    9

  • commando

    8

  • hank_187

    8

  • Nissan

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik doe nu cursus ondernemeng en rekenen om de HANK BANK te gaan beginnen. ik leen geld van mensen en verleen het voor meer rente en die geld die ik daarme everdien verleen ik weer verder en zo word het een soort sneeuwbal _O_

ik doe het samen met TOM van me ouwe school hij is financeel beter en ik ben meer slim :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik doe nu cursus ondernemeng en rekenen om de HANK BANK te gaan beginnen. ik leen geld van mensen en verleen het voor meer rente en die geld die ik daarme everdien verleen ik weer verder en zo word het een soort sneeuwbal _O_

ik doe het samen met TOM van me ouwe school hij is financeel beter en ik ben meer slim :D

of dommer xd

ik wil naar de tu delft en dan op naar techniek

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil bij de Korps Commando Troepen.

Oftewel dat is een onderdeel van het leger.

Om het een beetje up to date te houden, ik wil nu werken bij de LMB, oftewel; Luchtmobiele Brigade. Ook dat is een onderdeel van het leger, de Luchtmobiele Brigade en de Koninklijke Luchtmacht treden vaak op, dat heet samen AMB, Air Manoeuvre Brigade.

Het doel van de LMB is dat ze de troepen overal ter wereld binnen 22 dagen inzetbaar is, in wat voor situatie dan ook, oftewel de LMB valt onder de Elite troepen, samen met de Korps Commando Troepen en Korps Mariniers vormen dit de Special Forces.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil bij de Korps Commando Troepen.

Oftewel dat is een onderdeel van het leger.

Om het een beetje up to date te houden, ik wil nu werken bij de LMB, oftewel; Luchtmobiele Brigade. Ook dat is een onderdeel van het leger, de Luchtmobiele Brigade en de Koninklijke Luchtmacht treden vaak op, dat heet samen AMB, Air Manoeuvre Brigade.

Het doel van de LMB is dat ze de troepen overal ter wereld binnen 22 dagen inzetbaar is, in wat voor situatie dan ook, oftewel de LMB valt onder de Elite troepen, samen met de Korps Commando Troepen en Korps Mariniers vormen dit de Special Forces.

Dat had ik niet verwacht Wesley :schater: Het lijkt me wel zwaar werk en als ik in zo'n straaljager zit word ik kotsmisselijk denk ik.

Ik start denk ik een bedrijf met betrekking op kassen bouwen, Hier verdien je veel geld mee en ik had via via gehoord dat je een huis krijgt maar ik denk dat het niet klopt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil bij de Korps Commando Troepen.

Oftewel dat is een onderdeel van het leger.

Om het een beetje up to date te houden, ik wil nu werken bij de LMB, oftewel; Luchtmobiele Brigade. Ook dat is een onderdeel van het leger, de Luchtmobiele Brigade en de Koninklijke Luchtmacht treden vaak op, dat heet samen AMB, Air Manoeuvre Brigade.

Het doel van de LMB is dat ze de troepen overal ter wereld binnen 22 dagen inzetbaar is, in wat voor situatie dan ook, oftewel de LMB valt onder de Elite troepen, samen met de Korps Commando Troepen en Korps Mariniers vormen dit de Special Forces.

Dat had ik niet verwacht Wesley :schater: Het lijkt me wel zwaar werk en als ik in zo'n straaljager zit word ik kotsmisselijk denk ik.

LMB = Landmacht ^_^ En geen Luchtmacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog niet een idee.Ik kan kiezen tussen: Vulkanoloog,meteorloog,in het leger,acteur.

Heel graag wil ik worden: Meteorloog of in het leger.

Daarom heb ik gestemd op: Ik heb nog geen idee!

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom staat er tussen de keuzes niet 'Anders, namelijk:'? Want de keuzes zijn nogal beperkt :7

Enfin, ik heb gekozen voor Ik heb nog geen idee!, maar ik heb wel een beetje een idee want ik zou graag iets in de film industrie doen... Maar dat zie ik wel over een jaar of 4 :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...